FACEBOOK BEZ TAJEMNIC – NAJWAŻNIEJSZE ZASADY PRZY TWORZENIU FANPAGE’A FIRMOWEGO
Facebook to dzisiaj najpotężniejszy gracz w social media. Oferuje ogromną ilość narzędzi, umożliwiających pozyskanie klienta, budowę pozytywnego wizerunku, prezentację nowego produktu lub nawiązanie relacji z potencjalnym klientem w branży rolniczej.
Jednak social media to również ciągłe zmiany. Umiejętność tworzenia skutecznych strategii i wyciąganie z nich wniosków to kluczowe umiejętności przy pracy w marketingu internetowym.
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z tworzeniem strategii zgodnych z algorytmem Facebook’a jakim jest Edge Rank, a także tworzenia angażującego contentu i wyciągania wniosków z przebiegu kampanii. Uczestnicy dowiedzą się również jak analizować posty i na co zwracać w nich uwagę.
Uczestnicy dowiedzą się:
- Jakie są najnowsze trendy na Facebook’u
- Jak maksymalizować zasięgi,
- Czym jest Edge Rank?
- Jak dostosować i analizować posty w odniesieniu do algorytmów Facebook,
- Jak dostosować content, jego format i częstotliwość dla uzyskania najlepszych wyników?
Czas trwania szkolenia: 6 h ( 2 x 3h)
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które zajmują się marketingiem w branży AGRO, a w szczególności prowadzeniem fanpage’y firmowych na Facebook.
Organizacja:
- Termin szkolenia: 23 – 24 lutego 2021 r.
- Czas trwania: 6 h ( 2 x 3h)
- Rozpoczęcie/zakończenie szkolenia:
Wtorek (23.02)
9:00 – 12:00,
Środa (24.02)
9:00 – 12:00,
- Platforma szkoleniowa: ZOOM
Uczestnicy otrzymają loginy do platformy przed szkoleniem
Cena szkolenia:
- Cena za udział w szkoleniu online wynosi: 499 zł + VAT/ za os.
- Materiały szkoleniowe w wersji online: w cenie szkolenia
Materiały są wysyłane za pomocą email przed szkoleniem na adres wskazany przez uczestnika.
- Najnowsze zmiany na Facebook.
- Feed Visibility Algorithm,
- Cięcia zasiegów,
- Zalecenia Facebook’a
- Dobre praktyki.
- Zasięg organiczny vs. Zasięg płatny
- Który zasięg jest lepszy?
- Jak świadomie budować zasięgi,
- Edge Rank – algorytm, który decyduje o wszystkim.
- Czym jest Edge Rank?
- Jak działa i za co odpowiada?
- Jaki typ contentu promuje Facebook?
- Post Performance i Algorythm Trending Topics
- Recency – czym jest i jak wpływa na posty?
- Past Page Perfomance – optymalizacja fanpage i wykorzystanie potencjału kanału.
- Tworzenie contentu
- Format,
- Wartość i kaloryczność postów,
- Cele postów,
- Call to Action
Łukasz Kaca – założyciel i zarządzający firmą szkoleniową True Flow oraz Flow Agro. Certyfikowany Coach i Trener. Czynny wykładowca na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychologia. Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską.
Z branżą Agro związany od 2008 roku.
Posiada wysokie kompetencje związane z Personal Branding’iem i Business Branding’iem, marketingiem, perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana. Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, sztuki wystąpień publicznych, kreowania wizerunku, motywacji oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych, a także wykrywania kłamstwa.
Ma za sobą ponad 300 szkoleń i kilka tysięcy wyszkolonych osób. Tylko od 2016 roku przeszkolił ponad sto czterdzieści firm. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim. W swojej pracy łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych.
Zapraszamy do kontaktu:
ZUZANNA KACA
Dyrektor Kreatywny
tel.: +48 605 432 051
e-mail: kontakt@flowagro.pl