MARKETING I SOCIAL MEDIA

AW ogromnej ilości ofert konkurencji odpowiedni marketing jest na wagę złota. Budując strategie marketingowe należy podjąć ogromną ilość decyzji, dotyczących odpowiedniej grupy docelowej, doboru komunikacji, kanałów offline i online, podziału budżetu, pomiaru efektów. Dobre decyzje pozwolą na wyróżnienie oferty Twojej firmy na tle innych.

Dowiedz się, jak zaprojektować i wdrożyć odpowiednie strategie marketingowe, wspierające aktualne działania Twojej firmy i budujące pozytywny wizerunek na rynku.

VDzisiejsze rozwiązania w przestrzeni online, oferują ogromną ilość narzędzi, umożliwiających pozyskanie klienta, budowę pozytywnego wizerunku, prezentację nowego produktu lub nawiązanie relacji z odbiorcą. Odpowiednie wykorzystanie kanałów social media, zmniejsza koszty działań marketingowych, pozwala na dokładny pomiar kampanii oraz efektywnie wspiera tradycyjny offline marketing.

Szkolenie jest dla firm, które cenią aktywności zgodne z najnowszymi trendami, racjonalne i mierzalne dzielenie budżetów marketingowych oraz efektywne i trwałe nawiązywanie relacji z klientem.

Celem szkolenia jest prezentacja korzyści, płynących z komunikacji poprzez social media oraz przekazanie praktycznej wiedzy na temat wdrożenia kanałów social media do strategii marketingu tradycyjnego.

Szkolenie odpowiada aktualnych potrzebom firmy. Na szkoleniu omawiana są kanały aktualnie wykorzystywane i rozwijane przez firmę m.in.:  Facebook, Instagram, Snapchat, nowości takich jak np. Musically, LinkedIn, Twitter, blogi.

qKażde działanie, aktywność, kampanię, promocję, tworzą ludzie. Zgrany zespól to podstawa efektywnych działań firmy.

Na szkoleniu dowiesz się, jak integrować poszczególne podzespoły ludzi oraz całą firmę, budując tym samym zaufanie oraz przywiązanie do pracodawcy i marki. Odpowiednie zabiegi komunikacji wewnętrznej, pozwolą Ci zbudować zgrany zespół ludzi wzajemnie wspierających siebie oraz posiadający wspólne cele.

eeBez względu na profil firmy, produkt i pomysł, to słowa motywują ludzi do działania. Na przyciągnięcie uwagi odbiorcy mamy przeciętnie 8 sekund. To oznacza, że każde słowo jest na wagę złota.

Szkolenie nauczy Twoich pracowników, maksymalnie wykorzystać potencjał tekstu – hasła, claimu, krótkiej informacji prasowej, notki, posta. Naucz się jak pozyskać zaufanie grupy docelowej, ciekawą i kreatywną treścią reklamową.

Zapraszamy do kontaktu z nami.