Prezentowane szkolenie łączy w sobie najwyższy poziom perswazji handlowej, negocjacji ceny i zaawansowanych technik sprzedaży wykorzystywanych w branży AGRO.
Szkolenie to ma na celu przekazać kompleksową wiedzę potrzebną do prowadzenia efektywnych negocjacji z rolnikiem. Uczestnicy będą mieli okazję rozwinąć umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji, poznać własne zasoby i predyspozycje w tym zakresie – takie, które prowadzą do uzyskania spodziewanego rezultatu biznesowego przy zachowaniu dobrych relacji z klientem.
W branży rolniczej, w obliczu coraz większej konkurencji i dostępności produktów klienci są jeszcze bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb. Dlatego, tak ważne jest aby współpracować z nimi na najwyższym poziomie. Należy pamiętać, że niezadowolony klient – przekaże swoją negatywną opinię innym.
Uczestnicy dowiedzą się:
- Jakie są najskuteczniejsze techniki negocjacji i jak je zastosować?
- Jak umiejętnie korzystać z wywierania wpływu w sprzedaży?
- Jak odpowiednio dobrać argumenty w negocjacjach?
- Jakie są najważniejsze zasady wywierania wpływu?
- Jak odczytywać klienta i jego nastawienie podczas sprzedaży?
- Jak się bronić się przed próbami manipulacji i właściwie reagować na stosowane przez klienta taktyki?
- Jak wygląda schemat komunikacji i zadawania pytań pozwalający wygrywać negocjacje?
- Jakie są bariery w komunikacji z rolnikiem, które wpływają na negocjacje i dalsze relacje?
- Jakie są najczęściej popełniane błędy w sprzedaży i negocjacjach z klientami?
Czas trwania szkolenia: 7 h ( 2 x 3,5h)
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które są sprzedawcami w branży AGRO i posiadają już podstawową wiedzę handlową.
Organizacja:
- Termin szkolenia: 8 – 9 czerwca 2021 r.
- Czas trwania: 7h ( 2 x 3,5 h)
- Rozpoczęcie/zakończenie szkolenia:
Wtorek (08.06)
9:00 – 12:30,
Środa (09.06)
9:00 – 12:30,
- Platforma szkoleniowa: ZOOM
Uczestnicy otrzymają loginy do platformy przed szkoleniem
Cena szkolenia:
- Cena za udział w szkoleniu online wynosi: 549 zł + VAT/ za os.
- Materiały szkoleniowe w wersji online: w cenie szkolenia
Materiały online są wysyłane kurierem przed szkoleniem na adres wskazany przez uczestnika
- Podstawy perswazji.
- Jak działa umysł?
- Umysł świadomy – umysł nieświadomy.
- Przekonania w negocjacjach.
- Wprowadzenia do negocjacji.
- Czym są negocjacje?
- Podział i rodzaje negocjacji,
- Kryteria oceny negocjacji:
- Rozsądek,
- Sprawność,
- Konstruktywność.
- Pacing– podstawa w perswazji
Temat mało znany i poruszany, który jest jednocześnie fundamentem wywierania wpływu.
Pacing czyli inaczej odzwierciedlenie, nie tylko fizyczne, ale również mentalne. To pierwszy krok do zaznajomienia się z perswazją.
Uczestnicy dowiedzą się jak odzwierciedlać i na co zwracać uwagę żeby zbudować dobrą komunikację i coś co w przypadku wywierania wpływu nazywamy raportem.
- Leading, czyli prowadzenie.
Wiesz już jak odzwierciedlić drugą osobę, jak się dopasować. Następnym krokiem jest prowadzenie. Wyobraź to sobie trochę jak taniec. Gdy wchodzisz na parkiet najpierw musisz dopasować się do osób już tańczących, potem to Ty możesz zacząć ich prowadzić.
- Sleight of Mouth – iluzja słowna
Termin Sleight of Hand jest używany w iluzji i dotyczy szczególnie sztuczek karcianych. Są to techniki pozwalające zarządzać uwagą widza.
Sleight of Mouth to również iluzja, która ma pomóc zarządzać uwagą w komunikacji i prowadzić umysł słuchacza w te rejony, w które chcemy go zaprowadzić.
- Wstęp do języka perswazyjnego
Każdy język ma swoje reguły i zasady, które sprawiają, że jest zrozumiały. W tym przypadku jest dokładnie tak samo. Nauczysz się jakie są najważniejsze zasady w języku perswazji, poznasz najczęstsze błędy i dowiesz się jak prawidłowo budować zdania z sugestiami.
- Implikacje
Jest to jedna z najłatwiejszych i jednocześnie najbardziej skutecznych technik perswazyjnych. Implikacje otwierają naukę języka perswazyjnego. Jest to określony sposób rozmowy i budowania zdań.
- Presupozycje
To inaczej mówiąc zdania zawierające sugestie. To bardzo skuteczna technika, która, dobrze „podana”, potrafi mieć niesamowite efekty. Pokażę Ci, w którym miejscu należy je stosować i jak tworzyć swoje własne zdania z presupozycjami.
- Złożenia z „Nie”
Technika pozwalająca użytecznie wykorzystać w komunikacji z klientem fakt, że nasz nieświadomy umysł nie „rozumie” słowa „nie”. Odpowiednie złożenia lingwistyczne pozwolą zyskać przewagę w negocjacjach handlowych.
Łukasz Kaca – założyciel i zarządzający firmą szkoleniową True Flow oraz Flow Agro. Certyfikowany Coach i Trener. Czynny wykładowca na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychologia. Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską.
Z branżą Agro związany od 2008 roku.
Posiada wysokie kompetencje związane z Personal Branding’iem i Business Branding’iem, marketingiem, perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana. Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, sztuki wystąpień publicznych, kreowania wizerunku, motywacji oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych, a także wykrywania kłamstwa.
Ma za sobą ponad 300 szkoleń i kilka tysięcy wyszkolonych osób. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim. W swojej pracy łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych.
Zapraszamy do kontaktu:
MARIUSZ ŚWIRCZ
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
tel.: +48 502 779 975
e-mail: m.swircz@flowagro.pl