Człowiek jest niesamowicie skomplikowaną istotą. Tym samym jego komunikacja, ta werbalna i niewerbalna, też jest złożona.
Jesteśmy uczeni, żeby najbardziej skupiać się na komunikacji werbalnej – czyli tym co mówimy. Zdajemy sobie również sprawę, że to wygląd ma wpływ na to czy chcemy zaufać drugiej osobie. Jednak to co widzimy lub słyszymy w sposób świadomy jest tylko wierzchołkiem góry lodowej postrzegania drugiego człowieka. To co „podskórnie” czujemy, jest podwaliną ważnych decyzji negocjacyjnych w pracy, a także dalszej relacji z drugą osobą.
Mowa ciała, głos, ekspresja twarzy, unikatowe cechy, wizerunek oraz zachowanie, w zależności od miejsca i kontekstu, tworzą pełny, ale również bardzo złożony obraz człowieka. W biznesie i w życiu prywatnym niezauważanie tych sygnałów, może być groźne i bardzo kosztowne. Niespójności w przekazie niewerbalnym potrafią obnażyć prawdziwe intencje, co może być istotne przy podejmowaniu ważnych decyzji. Pełne spojrzenie na komunikację może być źródłem wielu dodatkowych informacji. Widząc więcej możesz mieć przewagę, ale też lepsze zrozumienie w komunikacji.
Uczestnicy dowiedzą się:
- Podczas szkolenia nauczysz się wykorzystywać narzędzia do sytuacji, patrząc na człowieka szerzej, z perspektywy wszystkich sygnałów jakie wysyła.
- Nauczysz się, które z tych sygnałów można czytać, które ignorować oraz jak kontrolować swoje zachowania.
- Skuteczny odczyt drugiego człowieka pozwoli Ci obronić się przed manipulacjami.
- Poprzez szerokie patrzenie na komunikację niewerbalną, łatwiej wyłapiesz ukryte emocje i intencje, np. u rekrutowanych pracowników czy kontrahentów biznesowy.
- Podczas spotkań z klientami zapewnisz wyższą jakość obsługi i lepsze zrozumienie.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień (7 h)
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które są spotykają się z klientami, prowadzą sprzedaż bezpośrednią lub prowadzą negocjacje i spotkania w branży AGRO.
Organizacja:
- Termin szkolenia: 20 kwietnia 2023 r.
- Czas trwania: 1 dzień (7h)
- Rozpoczęcie/zakończenie szkolenia: 10.00 – 17.00,
- Lunch: 13.00
- Miejsce: Warszawa
Cena szkolenia:
- Cena za udział w dwudniowym szkoleniu wynosi: 790zł + VAT/ za os.
Koszt inwestycji pokrywa:
- Trenera,
- Sala szkoleniowa,
- Catering: dwudaniowy lunch oraz nielimitowany bufet kawowy (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce),
- Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć,
- Certyfikaty ukończenia warsztatu.
Program szkolenia: Odczyt mowy ciała i komunikacji niewerbalnej w biznesie
- ODCZYT BAZOWY
- Czym jest odczyt bazowy?
- Do czego służy i dlaczego jest niezbędny?
- Jak stworzyć dobry odczyt bazowy i jakie narzędzia wykorzystać?
- KONTEKST SYTUACYJNY I KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W PRZESTRZENI
- Jakie znaczenie ma kontekst emocjonalny w danej sytuacji?
- Różnice kulturowe – na co zwrócić uwagę.
- Jak konwenanse społeczne wpływają na przekaz niewerbalny?
- Strefy dystansu w kontaktach społecznych.
- Wpływ położenia w otaczającej przestrzeni.
- Dotyk i kontakt bezpośredni – jego znaczenie.
- MOWA CIAŁA I GESTY
- Gesty i ich rodzaje – co zdradzają ręce.
- Co komunikują ruchy głowy?
- Ruchy nóg – pionowe, poziome, boczne, wynikające ze zdenerwowania.
- Znaczenie ustawienia ciała względem obiektów i ludzi.
- Sposoby poruszania się i dynamika.
- Tiki nerwowe i znaki szczególne.
- GŁOS I KOMUNIKATY WERBALNE
- Jak ton głosu odkrywa nasze emocje?
- Szybkość mówienia – jakie ma znaczenie.
- Jak interpretować zmiany wysokości głosu?
- Dlaczego sposób formułowania zdań ukazuje prawdziwe intencje?
Łukasz Kaca – założyciel i zarządzający firmą szkoleniową True Flow oraz Flow Agro. Certyfikowany Coach i Trener. Czynny wykładowca na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychologia. Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską.
Z branżą Agro związany od 2008 roku.
Posiada wysokie kompetencje związane z Personal Branding’iem i Business Branding’iem, marketingiem, perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana. Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, sztuki wystąpień publicznych, kreowania wizerunku, motywacji oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych, a także wykrywania kłamstwa.
Przeszkolił ponad dwieście firm i ponad 10 tysięcy osób. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim. W swojej pracy łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych.
Zapraszamy do kontaktu:
BIURO
Sprzedaż szkoleń
tel.:+48 690 019 505
e-mail: kontakt@flowagro.pl