SZKOLENIA HANDLOWE

twarz-przypadkowy-człowiek-komunikacja-menedżer_1157-3672

Dla kogo?

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które są na początku swojej drogi handlowej, mają małe doświadczenie lub nigdy nie pracowały w sprzedaży w branży AGRO.

Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy mają znajomość rynku rolniczego, ale chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedaży.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak wygląda skuteczny proces sprzedażowy, jakie elementy powinny być w nim zawarte i jak się do niego przygotować,
  • Co mówić i czego unikać w rozmowie z klientem.
  • Jak zrozumieć jaka jest motywacja i potrzeby klienta,
  • Jakich argumentów użyć żeby klient chciał wybrać nasz produkt i firmę,
  • Jak w użyteczny sposób analizować konkurencję,
  • Jakie są najskuteczniejsze techniki obrony ceny?

agreement-2548142_960_720Kluczem do sukcesu w sprzedaży w branży rolniczej jest budowanie relacji z klientami. Sympatia i zaufanie klienta do handlowca i firmy to podstawa. Lojalność w branży jest bardzo istotna. Klienci kupują przede wszystkim od handlowców budzących sympatię, których darzą zaufaniem – to efekt dobrze zbudowanych relacji.

Dla kogo?

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które pracują jako doradcy, handlowcy lub zarządzają grupą handlową w branży AGRO.
Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy mają znajomość rynku rolniczego, ale chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedaży poprzez budowanie partnerskich relacji z klientem oraz chcą lepiej funkcjonować w realiach biznesowych branży AGRO.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Co dla klientów jest ważne, co akcentować, żeby klient chciał od nas kupić produkt, a nie tylko cenę?
  • Co wpływa na efektywność pracy handlowców – walka z przekonaniami?
  • Jak analizować potrzeby klientów w oparciu o model motywów zakupu?
  • Jak komunikować i negocjować cenę?
  • Jakie są najskuteczniejsze techniki obrony ceny?
  • Jak reagować na zastrzeżenia klienta w stosunku do produktu oraz firmy?
  • Jakich argumentów użyć do poszczególnych typów klientów?
  • Jak skutecznie rozwiązać nieporozumienia, wątpliwości klienta i sfinalizować zamówienie?

Szkolenie skupia się na technikach umożliwiających poznanie klienta, jego sposobu myślenia, komunikowania się, motywach podejmowania decyzji o zakupie. Znając klienta zdecydowanie łatwiej nam jest zbudować relację i odpowiednio zaprezentować produkt pod jego potrzeby.

przeznaczone-do-walki-radioelektronicznej-dwie-osoby-biznesowe-uścisk-dłonie_1262-3740Specyfika branży rolniczej wymaga umiejętności właściwego dobierania argumentów do klienta oraz stosowania technik sprzedaży i negocjacji adekwatnej do sytuacji.

Częstym problemem w branży rolniczej jest umiejętność zaprezentowania klientom korzyści z zakupu produktów i porównania korzyści z ceną zakupu. Wiara w produkt, wzbudzenie zainteresowania klienta, wykazanie klientom opłacalności dokonania zakupu jest kluczem do sukcesu.

Dla kogo?

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do przedstawicieli handlowych, doradców oraz osób zarządzających grupą handlową.
Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy chcą pogłębiać swoje umiejętności sprzedaży i negocjacji, aby przekonywać klientów w sposób skuteczny i efektywny.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak umiejętnie korzystać z wywierania wpływu w sprzedaży?
  • Jakie są najskuteczniejsze techniki negocjacji i jak je zastosować?
  • Jak odpowiednio dobrać argumenty w negocjacjach?
  • Jakie są najważniejsze zasady wywierania wpływu?
  • Jak odczytywać klienta i jego nastawienie podczas sprzedaży?
  • Jak się bronić się przed próbami manipulacji i właściwie reagować na stosowane przez klienta taktyki?
  • Jak szybko i sprawnie przekonać klienta do swojej racji i zakupu produktów?
  • Jak wygląda schemat komunikacji i zadawania pytań pozwalający wygrywać negocjacje? 
  • Jakie są najczęściej popełniane błędy w sprzedaży i w negocjacjach z klientami?

Handlowcy często popełniają ten sam błąd sprzedając cenę produktu, a nie sam produkt. Na szkoleniu szczególną uwagę zwrócimy na techniki sprzedaży, prezentacji produktu, zbijania wątpliwości klienta oraz doboru odpowiednich argumentów do sytuacji i klienta, nie ograniczając się tylko do ceny produktu.

1Trudny klient to klient niezadowolony, rozżalony, zadający dużo pytań, czasem agresywny. W obliczu dużej konkurencji i dostępności produktów trudny klient to osoba, z którą należy współpracować na najwyższym poziomie, pamiętając, że niezadowolony – przekaże swoją negatywną opinię innym.

Szkolenie to ma na celu nauczyć umiejętności, które pozwolą na radzenie sobie w sytuacji obsługi wymagających, trudnych klientów oraz zmianę ich nastawienia na pozytywne, co pomoże w przyjemnej i skutecznej współpracy.

men-1979261_960_720Perswazja i wywieranie wpływu to pojęcia, które przez lata obrastały mitami zupełnie niesłusznie. Perswazje stosujemy na co dzień w sprzedaży, często nieświadomie. Handlowcy skutecznie komunikując się z klientem wywierają na niego wpływ.

Tylko umiejętne i świadome wykorzystywanie perswazji daje oczekiwany rezultat. Aby tego dokonać handlowcy muszą zrozumieć, jak działa umysł, jak go kontrolować i im zarządzać.

Szkolenie pokazuje jaką magię mają słowa, jak ważny jest sposób wypowiedzi, intencja i mowa ciała. Na konkretnych przykładach, na każdym etapie sprzedaży uczestnicy doświadczą potęgę perswazji.

1Sprzedaż telefoniczna jest nieodłącznym elementem działalności firm handlowych w branży rolniczej. Telefon jest podstawowym narzędziem umożliwiających komunikację z klientami. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych jest istotna zarówno z punktu widzenia telefonicznego sprzedawcy, jak i przedstawiciela handlowego podczas umawiania wizyt.

Niestety często sprzedawcy nie są odpowiednio przeszkoleni do skutecznego prowadzenia rozmów handlowych przez telefon. Trudności z jakimi się spotykają to m.in.: „przejście” przez sekretariat, problem z skupieniem uwagi i zainteresowaniem klienta, radzenie sobie z różnymi wymówkami ze strony klienta czy brak czasu rozmówcy. Liczne odmowy zniechęcają sprzedawców. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jakie są skuteczne techniki sprzedaży przez telefon. Poznanie tych technik spowoduje wzrost liczby wizyt handlowych, wysłanych ofert i pozyskanych klientów oraz zwiększenie wyników sprzedaży.

wystapienia_publiczneW branży rolniczej stałym elementem pracy handlowców są wszelkie wystąpienia, podczas których prezentowane są firmy oraz produkty. Odbywa się to zarówno na pokazach polowych, targach rolniczych czy organizowanych szkoleniach dla klientów.

Dobre wystąpienie nie zależy tylko od właściwie przygotowanej merytoryki, pracy z broszurą ofertową lub prezentacją multimedialną. Tak naprawdę jego magia tkwi w tym, jakie wrażenie mówca wywiera na swoich odbiorcach, poprzez m.in. dobór słów, postawę, gestykulację, modulowanie głosem i poświęcanie uwagi…

Prawidłowo przygotowane wystąpienie powinno wyróżnić się na tyle innych prezentacji. Podczas wystąpienia mówca powinien przyciągnąć uwagę klienta, zaciekawić, skłonić do pytań.

W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieć okazję wzbogacić swój warsztat w wiedzę i techniki potrzebne do przygotowanie dobrego wystąpienia publicznego.

Zapraszamy do kontaktu z nami.