Świat staje się coraz bardziej mobilny i wiele spraw załatwia się telefonicznie, a także przez internet. Jedną z takich rzeczy jest sprzedaż.
Przez lata naszej własnej pracy i po wielu konsultacjach z innymi firmami udało się nam określić najważniejsze umiejętności i schematy towarzyszące sprzedaży telefonicznej i internetowej, a także wytypować największe problemy z nią związane. W ten sposób opracowaliśmy szkolenie PROFESJONALNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA I INTERNETOWA.
Dla kogo?
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które są sprzedawcami i w swojej pracy bazują głównie na rozmowach telefonicznych i sprzedaży zdalnej w branży AGRO
Uczestnicy dowiedzą się:
- Co dla klientów jest ważne, co akcentować, żeby klient chciał od nas kupić produkt, a nie tylko cenę?
- Jakich słów i zwrotów nie używać podczas rozmowy telefonicznej?
- Jak sprzedawać przez internet?
- Jak odkryć motywy zakupu klienta?
- Jakich argumentów użyć do poszczególnych typów klienta?
Czas trwania szkolenia: 5 h ( 2x 2,5h)
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które są sprzedawcami i w swojej pracy bazują głównie na rozmowach telefonicznych i sprzedaży zdalnej w branży AGRO.
Organizacja:
- Termin szkolenia: 11 – 12 maja 2020 r.
- Czas trwania: 5 h ( 2 x 2,5h)
- Rozpoczęcie/zakończenie szkolenia:
Poniedziałek (11.05)
9:00 – 11:30,
Wtorek (12.05)
9:00 – 11:30,
- Platforma szkoleniowa: ZOOM
Uczestnicy otrzymają loginy do platformy przed szkoleniem
Cena szkolenia:
- Cena za udział w szkoleniu online wynosi: 299 zł + VAT/ za os.
- Materiały szkoleniowe w wersji online: w cenie szkolenia
- Materiały w formie drukowanej: 49 zł + VAT/ za os.
Materiały drukowane są wysyłane kurierem przed szkoleniem na adres wskazany przez uczestnika
Moduł I
- Najczęściej popełniane błędy w rozmowie telefonicznej z klientem.
- Zbiór nieużytecznych słów sabotujących sprzedaż,
- Bariery w komunikacji z klientem, a ich wpływ na późniejsze relacje.
- Błędne przekonania pracowników i wartości w sprzedaży.
- Sposoby na zarządzanie sprzedażą i sprzedaż internetową.
- Kampanie mailingowe – przykłady serwisów
- CRM
- Sprzedaż przez social media
- Serwisy internetowe
Moduł II
- Dlaczego klient powinien wybrać naszą firmę? Motywy zakupu.
- Dlaczego klienci pomimo najlepszej oferty nie decydują się na zakup?
- Co jest najważniejsze dla klienta – motywy podejmowania decyzji.
- Jakie argumenty trafiają do naszych klientów? Podział klientów ze względu na podejmowanie decyzje: prestiż, jakość/standard, bezpieczeństwo, cena, komfort/wygoda.
- Jak odpowiednio zaprezentować i opisać produkt w oparciu o motyw zakupu?
- Typologia klienta i komunikacja z ich uwzględnieniem.
Klasyfikacja sposobu myślenia klienta według:
- Autorytetu wewnętrznego, autorytetu zewnętrznego,
- Egoizmu lub altruizmu.
Łukasz Kaca – założyciel i zarządzający firmą szkoleniową True Flow oraz Flow Agro. Certyfikowany Coach i Trener. Czynny wykładowca na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychologia. Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską.
Z branżą Agro związany od 2008 roku.
Posiada wysokie kompetencje związane z Personal Branding’iem i Business Branding’iem, marketingiem, perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana. Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, sztuki wystąpień publicznych, kreowania wizerunku, motywacji oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych, a także wykrywania kłamstwa.
Ma za sobą ponad 300 szkoleń i kilka tysięcy wyszkolonych osób. Tylko od 2016 roku przeszkolił ponad sto czterdzieści firm. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim. W swojej pracy łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych.
Zapraszamy do kontaktu:
PATRYCJA NIEWĘGŁOWSKA
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
tel.: +48 690 019 505
e-mail: p.nieweglowska@flowagro.pl

































