SPRZEDAŻ TELEFONICZNA I INTERNETOWA – SZKOLENIE ONLINE

Świat staje się coraz bardziej mobilny i wiele spraw załatwia się telefonicznie, a także przez internet. Jedną z takich rzeczy jest sprzedaż.

Przez lata naszej własnej pracy i po wielu konsultacjach z innymi firmami udało się nam określić najważniejsze umiejętności i schematy towarzyszące sprzedaży telefonicznej i internetowej, a także wytypować największe problemy z nią związane. W ten sposób opracowaliśmy szkolenie PROFESJONALNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA I INTERNETOWA.

Dla kogo?

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które są sprzedawcami i w swojej pracy bazują głównie na rozmowach telefonicznych i sprzedaży zdalnej w branży AGRO

Uczestnicy dowiedzą się: 

  • Co dla klientów jest ważne, co akcentować, żeby klient chciał od nas kupić produkt, a nie tylko cenę?
  • Jakich słów i zwrotów nie używać podczas rozmowy telefonicznej?
  • Jak sprzedawać przez internet?
  • Jak odkryć motywy zakupu klienta?
  • Jakich argumentów użyć do poszczególnych typów klienta?

 Czas trwania szkolenia: 5 h ( 2x 2,5h)       

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które są sprzedawcami i w swojej pracy bazują głównie na rozmowach telefonicznych i sprzedaży zdalnej w branży AGRO.

Organizacja:

  • Termin szkolenia: 11 – 12 maja 2020 r.  
  • Czas trwania: 5 h ( 2 x 2,5h)
  • Rozpoczęcie/zakończenie szkolenia: 

Poniedziałek (11.05)

9:00 – 11:30,

Wtorek (12.05)

9:00 – 11:30,

  • Platforma szkoleniowa: ZOOM

Uczestnicy otrzymają loginy do platformy przed szkoleniem

Cena szkolenia:

  • Cena za udział w szkoleniu online wynosi: 299 zł + VAT/ za os.
  • Materiały szkoleniowe w wersji online: w cenie szkolenia
  • Materiały w formie drukowanej: 49 zł + VAT/ za os.

Materiały drukowane są wysyłane kurierem przed szkoleniem na adres wskazany przez uczestnika

Moduł I

  1. Najczęściej popełniane błędy w rozmowie telefonicznej z klientem.
  • Zbiór nieużytecznych słów sabotujących sprzedaż,
  • Bariery w komunikacji z klientem, a ich wpływ na późniejsze relacje.
  • Błędne przekonania pracowników i wartości w sprzedaży.
  1. Sposoby na zarządzanie sprzedażą i sprzedaż internetową.
  • Kampanie mailingowe – przykłady serwisów
  • CRM
  • Sprzedaż przez social media
  • Serwisy internetowe

Moduł II

  1. Dlaczego klient powinien wybrać naszą firmę?                                                                                                                                          Motywy zakupu. 
  • Dlaczego klienci pomimo najlepszej oferty nie decydują się na zakup?
  • Co jest najważniejsze dla klienta – motywy podejmowania decyzji.
  • Jakie argumenty trafiają do naszych klientów? Podział klientów ze względu na podejmowanie decyzje: prestiż, jakość/standard, bezpieczeństwo, cena, komfort/wygoda.
  • Jak odpowiednio zaprezentować i opisać produkt w oparciu o motyw zakupu?
  1. Typologia klienta i komunikacja z ich uwzględnieniem.

           Klasyfikacja sposobu myślenia klienta według:

  • Autorytetu wewnętrznego, autorytetu zewnętrznego,
  • Egoizmu lub altruizmu.

Biznesowa Łukasz Kaca257522

Łukasz Kaca – założyciel i zarządzający firmą szkoleniową True Flow oraz Flow Agro. Certyfikowany Coach i Trener. Czynny wykładowca na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychologia. Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską.

Z branżą Agro związany od 2008 roku.

Posiada wysokie kompetencje związane z Personal Branding’iem i Business Branding’iem, marketingiem, perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana. Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, sztuki wystąpień publicznych, kreowania wizerunku, motywacji oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych, a także wykrywania kłamstwa.

Ma za sobą ponad 300 szkoleń i kilka tysięcy wyszkolonych osób. Tylko od 2016 roku przeszkolił ponad sto czterdzieści firm. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim. W swojej pracy łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych.

 

Zapraszamy do kontaktu: 

PATRYCJA NIEWĘGŁOWSKA

Specjalista ds. sprzedaży szkoleń

tel.: +48 690 019 505
e-mail: p.nieweglowska@flowagro.pl