SZKOLENIA DLA SERWISU I DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENNYCH


OFERTA SZKOLEŃ DLA SERWISU I DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENNYCH


1. Szkolenie: Profesjonalna obsługa klientaflowagro

Szkolenie jest adresowane dla pracowników serwisu oraz pracowników działu części zamiennych utrzymujących stały kontakt z klientem.
Dział posprzedażowy (serwis i dział części zamiennych) jest fundamentem utrzymania firmy. Pracownicy serwisu, jak i części zamiennych odpowiadają za utrzymanie relacji z klientami i od ich podejścia i komunikacji zależy, jak firma jest postrzegana przez klientów.

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się: jakie są najczęściej popełnianie błędy podczas wizyt serwisowych, jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów, jakie pytania powinny paść podczas wizyty u klienta, jak kontrolować swoje emocje, jak dbać o wizerunek firmy. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili określić swoje kompetencje i sposób działania podczas wizyt serwisowych.


2. Szkolenie: Skuteczne zarządzanie sprzedażą usług dla kierowników działów Posprzedażowych

Szkolenie jest dedykowane kierownikom serwisu oraz kierownikom działów Bez tytułuczęści zamiennych, którzy pragną zbudować skuteczną strategię sprzedaży usług posprzedażowych, oraz podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi.
Ścisła współpraca działu części zamiennych i serwisu jest bardzo ważna. Tylko wspólna strategia sprzedażowa działów Posprzedażowych przyniesie oczekiwane rezultaty.

Szkolenie pokazuje kierownikom, jak stworzyć odpowiednią strukturę działu posprzedażowego i zaplanować model współpracy działu serwisu i działu części zamiennych. Uczestnicy dowiedzą się, jak zarządzać pracownikami, jak ich motywować oraz skutecznie delegować obowiązki.

Zapraszamy do kontaktu z nami!