Szkolenie ma na celu zwiększyć kompetencje menedżerów, które wpłyną na poprawę efektywności pracy zespołu.
Podczas szkolenia będą doskonalone umiejętności kierowania zespołem, planowania i organizacji czasu pracy.
Uczestnicy poznają swój potencjał lidera. Udział w warsztacie rozwinie i udoskonali kompetencje komunikacyjne. Szkolenie zwiększy motywacje pracowników do realizacji powierzonych zadań.
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się:
Jakie są ich mocne i słabe stron jako lidera zespołu?
Jak efektywnie kierować zespołem?
Jak planować i organizować czas pracy?
Jakie są najczęściej popełniane błędy w procesie planowania i zarządzania czasem?
Jak skutecznie wspierać, motywować zespół?
Jak zwiększyć zaangażowanie podwładnych?
Jak odpowiednio delegować zadania?
Jak komunikować się asertywnie?
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
Planować i organizować czas pracy swoich podwładnych.
Zarządzać zespołem i wykorzystywać technik wpływania na jego efektywność.
Podejmować strategiczne decyzje, a także motywować swoich pracowników i odpowiednio wykorzystywać ich potencjał.
Umiejętnie zarządzać ludźmi i delegować obowiązki,
Określić kompetencje pracowników, a także egzekwować obowiązki w umiejętny sposób.
Odczytać potrzeby pracowników i dobrać system motywacyjny do człowieka.
Efektywnie komunikować się z pracownikiem, a w trudnych sytuacjach zachować się asertywnie.
Szkolenie jest dedykowane menedżerom i dyrektorom firm, którzy pragną podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi, a także usprawnić swoje działanie w roli lidera.
Organizacja:
Termin szkolenia: 20 – 21 maja 2020 r.
Czas trwania: 2 dni (14 h),
Rozpoczęcie/zakończenie szkolenia: 9:00 – 16:00,
Lunch: 13:00,
Grupa szkoleniowa: do 15 osób.
Miejsce szkolenia: Warszawa.
Cena szkolenia:
Cena za udział w dwudniowym szkoleniu wynosi: 990 zł + VAT/ za os.
Koszt inwestycji pokrywa:
Trenera,
Sala szkoleniowa,
Catering: dwudaniowy lunch oraz nielimitowany bufet kawowy (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce),
Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć, Certyfikaty ukończenia warsztatu.
Planowanie i organizacja czasu pracy menedżera.
1. Mapa wizyjna – technika pozwalająca na stworzenie strategii działania.
Ocena stanu aktualnego i sprecyzowanie celu strategii.
Sposoby na wdrożenie wizji i strategii
2. Metoda określania i realizacji celu – METODA SMART.
Co zrobić, aby dotarcie do celu było łatwiejsze_
Na co zwrócić uwagę w takcie planowania?
Kontrola i weryfikacja celów i zadań.
Wyznaczanie celów krótkoterminowych i długoterminowych.
2. Delegowanie i egzekwowanie zadań.
Priorytetyzowanie obowiązków – reguła Pareto.
Zasada Zegara.
Operowanie na faktach i logice podczas delegowania.
Przekazywanie odpowiedzialności pracownikom.
Angażowanie pracowników poprzez zwiększanie ich odpowiedzialności.
Elementy pracy z zespołem i umiejętne wyznaczanie i egzekwowanie zadań.
Feedback.
Budowanie relacji z podwładnymi:
1. Analiza transakcyjna – klucz do skutecznej komunikacji z pracownikiem.
Zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a.
Bariery w komunikacji z podwładnym, a ich wpływ na późniejsze relacje.
Dobór odpowiednich postaw w rozmowie z podwładnym.
2. Metamodel – technika pomagająca w rozwiązywaniu konfliktów.
Usunięcia,
Zniekształcenia,
Generalizacje.
3. Sleight of mouth – technika pozwalająca menedżerom skutecznie zmieniać opory i przekonania pracowników.
Hierarchia wartości – łączenie przekonania z wyższą wartością.
Intencja – znalezienie aspektu pozytywnego.
Przedefiniowanie znaczenia – zmiana słów i formy przekonania na bardziej pozytywne.
Konsekwencje – znalezienie konsekwencji, które podważa przekonanie.
Poziom szczegółu – analiza przekonania pod kątem jego szczegółów.
Poziom ogółu – analiza przekonania pod kątem ogólnym.
Kontrprzykład – sytuacja, która podważa przekonanie.
Odniesienie personalne – przeniesienie przykładu na konkretną osobę.
Zmiana rezultatu – znalezienie innego rezultatu przekonania.
Zmiana ramy – umiejscowienie przekonania w innym kontekście.
4. Odczyt ludzi jako narzędzie zarządzania.
Wpływ mowy ciała i intonacji na komunikację.
Najczęstsze oznaki kłamstwa.
Klasyfikacja typów myślenia pracownika:
Autorytet Wewnętrzny – Autorytet Zewnętrzny
Egoizm – Altruizm
Dążenie – Unikanie
Podobieństwa – Różnice
5. Motywowanie siebie i ludzi.
Metoda słonia.
Metoda pełnego obrazu.
Metoda nagradzania i rytuału.
Łukasz Kaca – założyciel i zarządzający firmą szkoleniową True Flow oraz Flow Agro. Certyfikowany Coach i Trener. Czynny wykładowca na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychologia. Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską.
Z branżą Agro związany od 2008 roku.
Posiada wysokie kompetencje związane z Personal Branding’iem i Business Branding’iem, marketingiem, perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana. Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, sztuki wystąpień publicznych, kreowania wizerunku, motywacji oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych, a także wykrywania kłamstwa.
Ma za sobą ponad 300 szkoleń i kilka tysięcy wyszkolonych osób. Tylko od 2016 roku przeszkolił ponad sto czterdzieści firm. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim. W swojej pracy łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych.
Zapraszamy do kontaktu:
ZUZANNA KACA
Dyrektor Kreatywny
tel.: +48 605 432 051
e-mail: kontakt@flowagro.pl