Szkolenie menedżerskie: Zarządzanie i motywowanie

twarz-przypadkowy-człowiek-komunikacja-menedżer_1157-3672Szkolenie ma na celu zwiększyć kompetencje menedżerów, które wpłyną na poprawę efektywności pracy zespołu. 

Podczas szkolenia będą doskonalone umiejętności kierowania zespołem, planowania i organizacji czasu pracy.

Uczestnicy poznają swój potencjał lidera. Udział  w warsztacie rozwinie i udoskonali kompetencje komunikacyjne. Szkolenie zwiększy motywacje pracowników do realizacji powierzonych zadań.

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się:

  • Jakie są ich mocne i słabe stron jako lidera zespołu?

  • Jak efektywnie kierować zespołem?

  • Jak planować i organizować czas pracy?

  • Jakie są najczęściej popełniane błędy w procesie planowania i zarządzania czasem?

  • Jak skutecznie wspierać, motywować zespół?

  • Jak zwiększyć zaangażowanie podwładnych?

  •  Jak odpowiednio delegować zadania?

  •  Jak komunikować się asertywnie?

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • Planować i organizować czas pracy swoich podwładnych.

  • Zarządzać zespołem i wykorzystywać technik wpływania na jego efektywność.

  • Podejmować strategiczne decyzje, a także motywować swoich pracowników i odpowiednio wykorzystywać ich potencjał.

  • Umiejętnie zarządzać ludźmi i delegować obowiązki,

  • Określić kompetencje pracowników, a także egzekwować obowiązki w umiejętny sposób.

  • Odczytać potrzeby pracowników i dobrać system motywacyjny do człowieka.

  • Efektywnie komunikować się z pracownikiem, a w trudnych sytuacjach zachować się asertywnie.

Szkolenie jest dedykowane menedżerom i dyrektorom firm, którzy pragną podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi, a także usprawnić swoje działanie w roli lidera.

Organizacja:

  • Termin szkolenia: 20 – 21 listopada 2019 r.

  • Czas trwania: 2 dni (14 h),

  • Rozpoczęcie/zakończenie szkolenia: 9:00 – 16:00,

  • Lunch: 13:00,

  • Grupa szkoleniowa: do 15 osób.

  •  Miejsce szkolenia: Warszawa.

Cena szkolenia:

  • Cena za udział w dwudniowym szkoleniu wynosi: 990 zł + VAT/ za os.

Koszt inwestycji pokrywa:

  • Trenera,

  • Sala szkoleniowa,

  • Catering: dwudaniowy lunch oraz nielimitowany bufet kawowy (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce),

  • Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć, Certyfikaty ukończenia warsztatu.

Planowanie i organizacja czasu pracy menedżera.

 

1. Mapa wizyjna – technika pozwalająca na stworzenie strategii działania.

  • Ocena stanu aktualnego i sprecyzowanie celu strategii.

  • Sposoby na wdrożenie wizji i strategii

2. Metoda określania i realizacji celu – METODA SMART.

  • Co zrobić, aby dotarcie do celu było łatwiejsze_

  • Na co zwrócić uwagę w takcie planowania?

  • Kontrola i weryfikacja celów i zadań.

  • Wyznaczanie celów krótkoterminowych i długoterminowych.

2. Delegowanie i egzekwowanie zadań.

  • Priorytetyzowanie obowiązków – reguła Pareto.

  • Zasada Zegara.

  • Operowanie na faktach i logice podczas delegowania.

  • Przekazywanie odpowiedzialności pracownikom.

  • Angażowanie pracowników poprzez zwiększanie ich odpowiedzialności.

  • Elementy pracy z zespołem i umiejętne wyznaczanie i egzekwowanie zadań.

  •  Feedback.

 

Budowanie relacji z podwładnymi:

 

1.  Analiza transakcyjna – klucz do skutecznej komunikacji z pracownikiem.

  • Zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a.

  • Bariery w komunikacji z podwładnym, a ich wpływ na późniejsze relacje.

  • Dobór odpowiednich postaw w rozmowie z podwładnym. 

2. Metamodel – technika pomagająca w rozwiązywaniu konfliktów.

  • Usunięcia,

  • Zniekształcenia,

  • Generalizacje.

3. Sleight of mouth – technika pozwalająca menedżerom skutecznie zmieniać opory i przekonania pracowników.

  •  Hierarchia wartości – łączenie przekonania z wyższą wartością.

  •  Intencja – znalezienie aspektu pozytywnego.

  • Przedefiniowanie znaczenia – zmiana słów i formy przekonania na bardziej pozytywne.

  • Konsekwencje – znalezienie konsekwencji, które podważa przekonanie.

  • Poziom szczegółu – analiza przekonania pod kątem jego szczegółów.

  • Poziom ogółu – analiza przekonania pod kątem ogólnym.

  • Kontrprzykład – sytuacja, która podważa przekonanie.

  • Odniesienie personalne – przeniesienie przykładu na konkretną osobę.

  • Zmiana rezultatu – znalezienie innego rezultatu przekonania.

  • Zmiana ramy – umiejscowienie przekonania w innym kontekście.

 4. Odczyt ludzi jako narzędzie zarządzania.

  • Wpływ mowy ciała i intonacji na komunikację.

  • Najczęstsze oznaki kłamstwa.

Klasyfikacja typów myślenia pracownika:

  • Autorytet Wewnętrzny – Autorytet Zewnętrzny

  •  Egoizm – Altruizm

  • Dążenie – Unikanie

  • Podobieństwa – Różnice

5. Motywowanie siebie i ludzi.

  • Metoda słonia.

  • Metoda pełnego obrazu.

  • Metoda nagradzania i rytuału.

Biznesowa Łukasz Kaca257522Łukasz Kaca – założyciel i zarządzający firmą szkoleniową True Flow oraz Flow Agro. Certyfikowany Coach i Trener. Czynny wykładowca na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychologia. Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską.

Z branżą Agro związany od 2008 roku.

Posiada wysokie kompetencje związane z Personal Branding’iem i Business Branding’iem, marketingiem, perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana. Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, sztuki wystąpień publicznych, kreowania wizerunku, motywacji oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych, a także wykrywania kłamstwa.

Ma za sobą ponad 300 szkoleń i kilka tysięcy wyszkolonych osób. Tylko od 2016 roku przeszkolił ponad sto czterdzieści firm. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim. W swojej pracy łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych.

Zapraszamy do kontaktu:

MAŁGORZATA KRAKOWIAK

Koordynator ds. szkoleń i marketingu

tel.: +48 690 019 505
e-mail: m.krakowiak@flowagro.pl