Default title

Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

BUDOWANIE RELACJI Z DEALERSKIMI PUNKTAMI SPRZEDAŻY W BRANŻY AGRO

20 czerwca 2016 - 21 czerwca 2016

Do kogo kierowany jest warsztat?

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które rozpoczynają tworzenie sieci dealerskiej , a także dla osób, które chcą wzmocnić lub rozwinąć dotychczas istniejącą sieć sprzedaży.

Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe oraz chcą lepiej funkcjonować w realiach biznesowych branży AGRO.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak zbudować trwałą współpracę, opartą na dobrych relacjach?
  • Jak analizować potrzeby biznesowe w oparciu o model motywów zakupowych?
  • Na co zwrócić uwagę podczas spotkań biznesowych, co dla dealera jest istotne, co akcentować, żeby nasz klient chciał od nas kupić produkt, co poza ceną jest istotne?
  • Jak dostosować swój język, lingwistykę i mowę ciała?
  • Jak wzbudzić zaufanie i dać się polubić?
  • Jak komunikować i negocjować cenę oraz reagować na zastrzeżenia?

Szkolenie pozwoli im na lepsze rozumienie zasad handlu w branży AGRO, a także nauczy budować trwałe relacje z dealerami.

Metody szkoleniowe:

  • Elementy coachingu
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Dyskusje i burze mózgów
  • Studia przypadków
  • Analiza zachowań

Organizacja:

  • Termin szkolenia– 20 – 21 czerwca 2016
  • Miejsce– Sala szkoleniowa FLOW Group w Warszawie przy ul. Grójeckiej 214/81
  • Czas trwania: dwa dni (14 godzin dydaktycznych, w godzinach 9:00 – 16:00)
  • Lunch– 13:00
  • Grupa szkoleniowa – maksymalnie 12 osób. 

Cena szkolenia: 890 zł + 23% VAT /os.

 W cenę szkolenia otwartego wliczone są:

  • Sala szkoleniowa
  • Trener
  • Catering: przerwy kawowe, lunch
  • Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć
  • Certyfikaty ukończenia warsztatu

*Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie.

Jeśli chcesz się zapisać:

Pobierz formularz zgłoszeniowy

Program: Budowanie relacji z dealerskimi punktami sprzedaży w branży AGRO

 

  1. Motywy podejmowania decyzji – jak dowiedzieć się na czym zależy dealerowi?

Podział klientów ze względu na podejmowanie decyzje:

  • Prestiż
  • Bezpieczeństwo
  • Komfort
  • jakość/standard
  • Cena

Moduł prowadzony w postaci ćwiczeń polegających na rozpisaniu strategii firmy dla każdego motywu.

  1. Prezentacja firmy i produktu
  • Jak dbać o wizerunek firmy i budować jego autorytet?
  • Czym różni się cecha, zaleta i korzyść?
  • Czasowniki korzyści
  • Jak odpowiednio zaprezentować produkt w oparciu o motyw zakupu?
  • Używanie metafor do opowiadania o produkcie, wykorzystując język klienta.

Moduł prowadzony w formie interaktywnej, ćwiczeń, dyskusji, burza mózgów.

  1. Parafraza
  • Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób używać parafraz i za ich pomocą wywierać wpływ na swojego rozmówcę. 
  1. Jak komunikować i negocjować cenę?
  • Tryb warunkowy (pozwalający uzyskać najbardziej komfortową cenę dla handlowca)
  • Brak wartościowania- operowanie na faktach i logice
  • Mowa ciała w negocjacjach
  • Techniki negocjacyjne

Moduł prowadzony w formie gry stymulacyjnej.

  1. Analiza transakcyjna Erica Berne’a – podstawowe narzędzie negocjacji
  • Zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a.
  • Narzędzie, które uczy najwłaściwszej postawy w negocjacjach oraz uczy kontrolować emocje.

Moduł prowadzony w formie case study (analizy przypadków).

  1. Systemy reprezentacji w komunikowaniu się z klientem
  • System reprezentacji – wzrokowy
  • System reprezentacji – słuchowy
  • System reprezentacji – kinestetyczny

Moduł prowadzony w formie ćwiczeń, rozpisanie zwrotów, analiza zachowań.

TRENER

FLOW GROUP-098

Łukasz Kaca – Założyciel i zarządzający Flow Agro. Certyfikowany coach i trener.

Z branżą Agro związany od 2008 roku. Przez kilka ostatnich lat kierownik sprzedaży w firmie Tornum Polska Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu systemów do suszenia i magazynowania ziarna.

Posiada wysokie kompetencje związane z perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana.

Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych.

Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku elektrotechnika ze specjalizacją z automatyki.

Zgłoszenia na szkolenie:

FLOW ARO
ul. Grójecka 214/81FLOW GROUP-016-kopia
02-387 Warszawa
tel. 22 354 69 10

Email: kontakt@flowagro.pl

Jeśli masz pytanie, napisz do nas:

KAROLINA WYSOCKA

Koordynator ds. szkoleń

tel. 690 019 901

k.wysocka@flow-group.pl

 ŁUKASZ KACA

CEO FLOW AGRO/TRENER
tel. 608 029 648
l.kaca@irflow.org

Dołącz do grona zadowolonych

Szczegóły

Początek:
20 czerwca 2016
Koniec:
21 czerwca 2016

Miejsce wydarzenia

Novotel & ibis Wrocław Centrum
ul. Powstańców Śląskich 7-7b,
Wrocław, Polska
+ Google Map