- To wydarzenie minęło.
Kreatywne pisanie – tworzenie według zasad SEO
27 listopada 2017
Pobierz program i formularz zgłoszeniowy
DO KOGO
Szkolenie skierowane jest do specjalistów ds. marketingu, reklamy, PR oraz wszystkich osób, które chcą nauczyć się jak pisać skutecznie teksty reklamowe, ofertowe i nie tylko.
UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ JAK OPEROWAĆ SŁOWEM PISANYM ABY:
-przyciągnąć zainteresowanie odbiorcy,
– wzbudzić pozytywne emocje,
– przekazać założony komunikat w sposób zrozumiały,
– dopasować tekst do odbiorcy,
– atrakcyjnie przedstawić firmę/produkt/usługę,
– osiągnąć zamierzone działanie (call-to-action).
METODY SZKOLENIOWE
– Wykład interaktywny,
– Prezentacja multimedialna,
– Ćwiczenia indywidualne i zespołowe,
– Dyskusje i burze mózgów,
– Studia przypadków (case study).
ORGANIZACJA
– Termin szkolenia – 27 listopada 2017
– Miejsce szkolenia – Centrum szkoleniowe: Golden Floor Plaza, Warszawa,
– Czas trwania: 1 dzień (7 h)
– Rozpoczęcie/zakończenie szkolenia– 9:00 – 16:00
– Lunch– 13:00
– Grupa szkoleniowa – maksymalnie 10 osób.
CENA SZKOLENIA
Cena szkolenia: 590 zł + 23% VAT /os.
W cenę szkolenia otwartego wliczone są:
– Sala szkoleniowa
– Trener
– Catering: całodniowe przerwy kawowe z ciasteczkami, dwudaniowy lunch,
– Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć
– Certyfikaty ukończenia warsztatu
*Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie. Szkolenia realizujemy również w języku angielskim.
Program szkolenia: Kreatywne pisanie według zasad SEO
Cokolwiek chcesz napisać…NAPISZ TO LEPIEJ!
1. Analiza wstępna – elementy wyjściowe:
– definiowanie profilu odbiorcy
– wybór odpowiedniego tonu oraz charakteru treści
– wybór odpowiednich kanałów przekazu treści
2. Mapa tworzenia – „pudełko copywritera”:
– definiowanie emocji
– budowanie celu komunikatu
– kreowanie świata przeżyć
3. Punkty zaczepne – jak przyciągnąć uwagę:
– zaskoczenie (modele przyciągania uwagi)
– język korzyści (wprowadzanie w odpowiedni „świat przeżyć”)
– magiczna przestrzeń „między słowami”
– storytelling (wygospodaruj miejsce w przestrzeni odbiorcy)
– obrazowanie (jak sprawić aby tekst „smakował”)
– ramy copywritera, czyli jak nie „popłynąć”
4. Praktyczne wskazówki wykorzystania tekstu:
– idealna budowa treści (analiza przykładów: newsletter, strona WWW, post social media, mail biznesowy, artykuł sponsorowany)
– warsztat (ćwiczenia zwiększające kreatywność, techniki budowania napięcia, wykorzystanie przestrzeni danego kanału)
TRENER
ALEKSANDRA MIKOŁAJCZYK
Ekspert ds. Group Content i Social Media Marketingu, właściciel Smart Way Sp. z o.o. oraz pasjonatka komunikacji w przestrzeni online.
Swoją pasję do social media realizuje przygotowując strategie komunikacji online m.in. dla linii lotniczych Enter Air, międzynarodowej sieci klubów fitness Jatomi Fitness oraz wielu innych.
Od dwóch lat odpowiada za kierownictwo publikacji Enter Air Inflight Magazine, dzięki któremu rozwija swoje zamiłowanie do dziennikarstwa.
Aktualnie aktywnie współpracuje i wspiera działy social media w Czechach, Malezji, Tajlandii i Indonezji, sieci Jatomi Fitness, dopasowując przekaz i komunikację do potrzeb i różnic kulturowych.
Organizowała konferencje prasowe i szkoleniowe dla klientów agencji Commercial Communications.
Zajmuje się doradztwem, prowadzeniem szkoleń z marketingu oraz social media w branży Agro w tym m.in. dla: METAL-FACH Sp. z o.o., Nufarm Polska Sp. z o. o., Green Eco Poland Sp. z o.o., Kubota (Deutschland) GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce, Chemirol Sp. z o.o., Flow AGRO. Prowadziła Showroom marki Kazar Footwear.
Realizowała projekty we współpracy m.in. z Małgorzatą Baczyńską, Justyną Steczkowską, Bizuu, Łukaszem Jemiołem, Paprocki&Brzozowski, T. Rosati.
Od 2016 trener współpracujący z marką Flow Agro i True Flow.
ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIA
Koordynator ds. szkoleń
tel. 690 019 460
k.wysocka@flowagro.pl
ŁUKASZ KACA
CEO FLOW AGRO/TRENER
tel. 608 029 648
l.kaca@flowagro.pl
Dołącz do grona zadowolonych klientów.