
- To wydarzenie minęło.
Serwis i obsługa klienta w branży rolnej
4 kwietnia 2016 - 5 kwietnia 2016
690złNa sukces firmy w dużej mierze składa się to, jak jest reprezentowana przez swoich pracowników.
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników, którzy nie zajmują się sprzedażą, ale utrzymują stały kontakt z klientem mierząc się z różnego rodzaju problemami w tym zakresie.
Sprzedaż jest obecnie tylko jedną z kilku elementów pracy z klientem. Coraz częściej dużą częścią kontaktu zajmują się serwisanci lub projekt menadżerowie. To ich praca i umiejętność komunikacji wpływają na zbudowanie stałej relacji sprzedażowej.
W odpowiedzi na te potrzeby powstało szkolenie Serwis i obsługa klienta w branży rolnej.
Uczestnicy dowiedzą się?
- Jak zrobić dobre wrażenia i budować zaufanie klienta do firmy?
- W jaki sposób przyjmować reklamacje i skargi ,aby było to korzystne dla firmy i nie powodowało spadku satysfakcji klienta?
- Jak prezentować i mówić o firmie i produkcie?
- Jakie są obiekcje rolników w podczas wizyt serwisowych i jak na nie reagować?
- Jakie są najczęściej popełniane błędy podczas wizyt serwisowych?
Metody szkoleniowe:
- Elementy coachingu
- Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
- Dyskusje i burze mózgów
- Studia przypadków
- Analiza zachowań
Organizacja:
- Termin szkolenia– 04 – 05 kwietnia 2016 r.
- Miejsce– Sala szkoleniowa FLOW Group w Warszawie przy ul. Grójeckiej 214/81
- Czas trwania: 2 dni (14 godzin dydaktycznych)
- Rozpoczęcie szkolenia– 9:00
- Lunch– 13:00
- Zakończenia szkolenia– 16:00
- Grupa szkoleniowa – maksymalnie 12 osób.
Cena szkolenia: 690 zł + 23% VAT /os.
W cenę szkolenia otwartego wliczone są:
- Sala szkoleniowa
- Trener
- Catering: przerwy kawowe, lunch
- Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć
- Certyfikaty ukończenia warsztatu
*Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie.
Jeśli chcesz się zapisać:
Pobierz formularz zgłoszeniowy
Program: Serwis i obsługa klienta
- Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie w rozmowie z rolnikiem? – powitanie i „zagajenie”
- Tło wypowiedzi – budowanie atmosfery w kontakcie z rolnikiem. Jak znaleźć w otoczeniu rolnika elementy, na których można oprzeć rozmowę?
- Metafory i opowieści w budowaniu zainteresowania rozmówcy.
- Jak w krótkim czasie dostosować język, lingwistykę i mowę ciała do rolnika?
Moduł prowadzony w case study, „burzy mózgów”.
- Jak prezentować i mówić o firmie i produkcie?
- Najlepsze sposoby na prezentację.
- Najczęściej popełniane błędy w rozmowach z klientami.
- Zwroty i pytania, których należy unikać.
- Co należy pozostawić jako tajemnicę firmy.
Moduł prowadzony w formie interaktywnej, dyskusji.
- Język korzyści.
- Uczestnicy dowiedzą się, jak przedstawiać wady i zalety swojego produktu oraz firmy. W trakcie ćwiczeń będą mogli sprawdzić postępy swojej wiedzy.
Moduł prowadzone w formie scenek, ćwiczenia indywidualne i grupowe.
- Jak reagować na zastrzeżenia rolnika w stosunku do produktu oraz firmy?
- Źródła i rodzaje zastrzeżeń.
- Możliwe obiekcje rolników w podczas wizyt serwisowych. Analiza problemu.
- Dobór technik argumentacyjnych do poszczególnych typów rolników.
Moduł prowadzony w formie gry stymulacyjnej.
- Reklamacja i gwarancja.
- W jaki sposób przyjmować reklamacje i skargi, aby było to korzystne dla firmy.
- Jak dbać o dobry przebieg serwisu gwarancyjnego.
Moduł prowadzone w formie scenek, ćwiczenia indywidualne i grupowe.
- Zarządzanie emocjami.
- Emocje w zależności od ich rodzaju mogą wspomagać lub sabotować kontakt z klientem. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak uspokajać emocje lub je odpowiednio podsycać oraz w jaki sposób wpływają one na podejmowanie decyzji.
Moduł prowadzony w formie interaktywnej, dyskusji.
TRENER
Łukasz Kaca – Założyciel i zarządzający Flow Agro. Certyfikowany coach i trener.
Z branżą Agro związany od 2008 roku. Przez kilka ostatnich lat kierownik sprzedaży w firmie Tornum Polska Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu systemów do suszenia i magazynowania ziarna.
Posiada wysokie kompetencje związane z perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana.
Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych.
Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku elektrotechnika ze specjalizacją z automatyki.
Zgłoszenia na szkolenie:
FLOW ARO
ul. Grójecka 214/81
02-387 Warszawa
tel. 22 354 69 10
Email: kontakt@flowagro.pl
Jeśli masz pytanie, napisz do nas:
KAROLINA WYSOCKA
Koordynator ds. szkoleń
tel. 690 019 460
ŁUKASZ KACA
CEO FLOW AGRO/TRENER
tel. 608 029 648
l.kaca@irflow.org
Dołącz do grona zadowolonych