Default title

Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Serwis i obsługa klienta w branży rolnej

4 kwietnia 2016 - 5 kwietnia 2016

690zł

Na sukces firmy w dużej mierze składa się to, jak jest reprezentowana przez swoich pracowników.

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników, którzy nie zajmują się sprzedażą, ale utrzymują stały kontakt z klientem mierząc się z różnego rodzaju problemami w tym zakresie.

Sprzedaż jest obecnie tylko jedną z kilku elementów pracy z klientem. Coraz częściej dużą częścią kontaktu zajmują się serwisanci lub projekt menadżerowie. To ich praca i umiejętność komunikacji wpływają na zbudowanie stałej relacji sprzedażowej.

W odpowiedzi na te potrzeby powstało szkolenie Serwis i obsługa klienta w branży rolnej.

Uczestnicy dowiedzą się?

  • Jak zrobić dobre wrażenia i budować zaufanie klienta do firmy?
  • W jaki sposób przyjmować reklamacje i skargi ,aby było to korzystne dla firmy i nie powodowało spadku satysfakcji klienta?
  • Jak prezentować i mówić o firmie i produkcie?
  • Jakie są obiekcje rolników w podczas wizyt serwisowych i jak na nie reagować?
  • Jakie są najczęściej popełniane błędy podczas wizyt serwisowych?

Metody szkoleniowe:

  • Elementy coachingu
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Dyskusje i burze mózgów
  • Studia przypadków
  • Analiza zachowań

Organizacja:

  • Termin szkolenia– 04 – 05 kwietnia 2016 r.
  • Miejsce– Sala szkoleniowa FLOW Group w Warszawie przy ul. Grójeckiej 214/81
  • Czas trwania: 2 dni (14 godzin dydaktycznych)
  • Rozpoczęcie szkolenia– 9:00
  • Lunch– 13:00
  • Zakończenia szkolenia– 16:00
  • Grupa szkoleniowa – maksymalnie 12 osób.

Cena szkolenia: 690 zł + 23% VAT /os.

 W cenę szkolenia otwartego wliczone są:

  • Sala szkoleniowa
  • Trener
  • Catering: przerwy kawowe, lunch
  • Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć
  • Certyfikaty ukończenia warsztatu

*Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie.

Jeśli chcesz się zapisać:

Pobierz formularz zgłoszeniowy

Program: Serwis i obsługa klienta

  1. Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie w rozmowie z rolnikiem? – powitanie i „zagajenie”
  • Tło wypowiedzi – budowanie atmosfery w kontakcie z rolnikiem. Jak znaleźć w otoczeniu rolnika elementy, na których można oprzeć rozmowę?
  • Metafory i opowieści w budowaniu zainteresowania rozmówcy.
  • Jak w krótkim czasie dostosować język, lingwistykę i mowę ciała do rolnika?

Moduł prowadzony w case study, „burzy mózgów”.

  1. Jak prezentować i mówić o firmie i produkcie?
  • Najlepsze sposoby na prezentację.
  • Najczęściej popełniane błędy w rozmowach z klientami.
  • Zwroty i pytania, których należy unikać.
  • Co należy pozostawić jako tajemnicę firmy.

Moduł prowadzony w formie interaktywnej, dyskusji.

  1. Język korzyści.
  • Uczestnicy dowiedzą się, jak przedstawiać wady i zalety swojego produktu oraz firmy. W trakcie ćwiczeń będą mogli sprawdzić postępy swojej wiedzy.

Moduł prowadzone w formie scenek, ćwiczenia indywidualne i grupowe.

  1. Jak reagować na zastrzeżenia rolnika w stosunku do produktu oraz firmy?
  • Źródła i rodzaje zastrzeżeń.
  • Możliwe obiekcje rolników w podczas wizyt serwisowych. Analiza problemu.
  • Dobór technik argumentacyjnych do poszczególnych typów rolników.

Moduł prowadzony w formie gry stymulacyjnej.

  1. Reklamacja i gwarancja.
  • W jaki sposób przyjmować reklamacje i skargi, aby było to korzystne dla firmy.
  • Jak dbać o dobry przebieg serwisu gwarancyjnego.

Moduł prowadzone w formie scenek, ćwiczenia indywidualne i grupowe.

  1. Zarządzanie emocjami.
  • Emocje w zależności od ich rodzaju mogą wspomagać lub sabotować kontakt z klientem. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak uspokajać emocje lub je odpowiednio podsycać oraz w jaki sposób wpływają one na podejmowanie decyzji.

Moduł prowadzony w formie interaktywnej, dyskusji.

TRENER

FLOW GROUP-098

Łukasz Kaca – Założyciel i zarządzający Flow Agro. Certyfikowany coach i trener.

Z branżą Agro związany od 2008 roku. Przez kilka ostatnich lat kierownik sprzedaży w firmie Tornum Polska Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu systemów do suszenia i magazynowania ziarna.

Posiada wysokie kompetencje związane z perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana.

Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych.

Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku elektrotechnika ze specjalizacją z automatyki.

Zgłoszenia na szkolenie:

FLOW ARO
ul. Grójecka 214/81FLOW GROUP-016-kopia
02-387 Warszawa
tel. 22 354 69 10

Email: kontakt@flowagro.pl

Jeśli masz pytanie, napisz do nas:

KAROLINA WYSOCKA

Koordynator ds. szkoleń

tel. 690 019 460

k.wysocka@flow-group.pl

 ŁUKASZ KACA

CEO FLOW AGRO/TRENER
tel. 608 029 648
l.kaca@irflow.org

Dołącz do grona zadowolonych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szczegóły

Początek:
4 kwietnia 2016
Koniec:
5 kwietnia 2016
Koszt:
690zł

Miejsce wydarzenia

Novotel & ibis Wrocław Centrum
ul. Powstańców Śląskich 7-7b,
Wrocław, Polska
+ Google Map