- To wydarzenie minęło.
SZKOLENIA DLA SERWISU I DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENNYCH
13 lutego 2018 @ 08:00 - 17:00
OFERTA SZKOLEŃ DLA SERWISU I DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENNYCH
1. Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta
Szkolenie jest adresowane dla pracowników serwisu oraz pracowników działu części zamiennych utrzymujących stały kontakt z klientem.
Dział posprzedażowy (serwis i dział części zamiennych) jest fundamentem utrzymania firmy. Pracownicy serwisu, jak i części zamiennych odpowiadają za utrzymanie relacji z klientami i od ich podejścia i komunikacji zależy, jak firma jest postrzegana przez klientów.
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się: jakie są najczęściej popełnianie błędy podczas wizyt serwisowych, jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów, jakie pytania powinny paść podczas wizyty u klienta, jak kontrolować swoje emocje, jak dbać o wizerunek firmy. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili określić swoje kompetencje i sposób działania podczas wizyt serwisowych.
2. Szkolenie: Skuteczne zarządzanie sprzedażą usług dla kierowników działów Posprzedażowych
Szkolenie jest dedykowane kierownikom serwisu oraz kierownikom działów części zamiennych, którzy pragną zbudować skuteczną strategię sprzedaży usług posprzedażowych, oraz podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi.
Ścisła współpraca działu części zamiennych i serwisu jest bardzo ważna. Tylko wspólna strategia sprzedażowa działów Posprzedażowych przyniesie oczekiwane rezultaty.
Szkolenie pokazuje kierownikom jak stworzyć odpowiednią strukturę działu posprzedażowego i zaplanować model współpracy działu serwisu i działu części zamiennych. Uczestnicy dowiedzą się jak zarządzać pracownikami, jak ich motywować oraz skutecznie delegować obowiązki.
Zapraszamy do kontaktu z nami!