- To wydarzenie minęło.
Szkolenie menedżerskie: Zarządzanie i motywowanie
6 września 2018 - 7 września 2018
Pobierz program i formularz zgłoszeniowy
DO KOGO
Szkolenie jest dedykowane menedżerom i dyrektorom firm, którzy pragną podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi, a także usprawnić swoje działanie w roli lidera.
CEL SZKOLENIA
Szkolenie ma na celu zwiększyć kompetencje menedżerów, które wpłyną na poprawę efektywności pracy zespołu.
Podczas szkolenia będą doskonalone umiejętności kierowania zespołem, planowania i organizacji czasu pracy.
Uczestnicy poznają swój potencjał lidera. Udział w warsztacie rozwinie i udoskonali kompetencje komunikacyjne. Szkolenie zwiększy motywacje pracowników do realizacji powierzonych zadań.
UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ
Na szkoleniu dowiesz się:
– Jakie są ich mocne i słabe stron jako lidera zespołu?
– Jak efektywnie kierować zespołem?
– Jak planować i organizować czas pracy?
– Jakie są najczęściej popełniane błędy w procesie planowania i zarządzania czasem?
– Jak skutecznie wspierać, motywować zespół?
– Jak zwiększyć zaangażowanie podwładnych?
– Jak odpowiednio delegować zadania?
– Jak komunikować się asertywnie?
Po szkoleniu będziesz potrafił:
– Planować i organizować czas pracy swoich podwładnych.
– Zarządzać zespołem i wykorzystywać technik wpływania na jego efektywność.
– Podejmować strategiczne decyzje, a także motywować swoich pracowników i odpowiednio wykorzystywać ich potencjał.
– Efektywnie komunikować się z pracownikiem, a w trudnych sytuacjach zachować się asertywnie.
METODY SZKOLENIOWE
– Elementy coachingu
– Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
– Dyskusje i burze mózgów
– Studia przypadków
– Analiza zachowań
ORGANIZACJA
– Termin szkolenia: 06 – 07 września 2018 r., Warszawa,
– Czas trwania: 2 dni (14 godzin dydaktycznych),
– Rozpoczęcie szkolenia: 9:00,
– Lunch: 13:00,
– Zakończenia szkolenia: 16:00,
– Grupa szkoleniowa: do 10 osób.
CENA SZKOLENIA
Cena szkolenia: 990 zł + 23% VAT /os.
W cenę szkolenia otwartego wliczone są:
– Sala szkoleniowa
– Trener
– Catering: przerwy kawowe, lunch
– Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć
– Certyfikaty ukończenia warsztatu
*Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie.
PROGRAM SZKOLENIA MENEDŻERSKIEGO: ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE
I. Planowanie i organizacja czasu pracy menedżera.
1. Mapa wizyjna – technika pozwalająca na stworzenie strategii działania.
• Ocena stanu aktualnego i sprecyzowanie celu strategii.
• Sposoby na wdrożenie wizji i strategii.
2. Metoda określania i realizacji celu – METODA SMART.
• Co zrobić, aby dotarcie do celu było łatwiejsze?
• Na co zwrócić uwagę w takcie planowania?
• Kontrola i weryfikacja celów i zadań.
• Wyznaczanie celów krótkoterminowych i długoterminowych.
3. Delegowanie obowiązków.
• Priorytetyzowanie obowiązków – reguła Pareto.
• Zasada Zegara.
• Operowanie na faktach i logice podczas delegowania.
• Przekazywanie odpowiedzialności pracownikom.
• Angażowanie pracowników poprzez zwiększanie ich odpowiedzialności.
• Elementy pracy z zespołem i umiejętne wyznaczanie i egzekwowanie zadań.
II. Budowanie relacji z podwładnymi:
1. Analiza transakcyjna – klucz do skutecznej komunikacji z pracownikiem.
• Zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a.
• Bariery w komunikacji z podwładnym, a ich wpływ na późniejsze relacje.
• Dobór odpowiednich postaw w rozmowie z podwładnym.
2. Metamodel – technika pomagająca w rozwiązywaniu konfliktów.
• Usunięcia,
• Zniekształcenia,
• Generalizacje.
3. Sleight of mouth – technika pozwalająca menedżerom skutecznie zmieniać opory i przekonania pracowników.
• Hierarchia wartości – łączenie przekonania z wyższą wartością.
• Intencja – znalezienie aspektu pozytywnego.
• Przedefiniowanie znaczenia – zmiana słów i formy przekonania na bardziej pozytywne.
• Konsekwencje – znalezienie konsekwencji, które podważa przekonanie.
• Poziom szczegółu – analiza przekonania pod kątem jego szczegółów.
• Poziom ogółu – analiza przekonania pod kątem ogólnym.
• Kontrprzykład – sytuacja, która podważa przekonanie.
• Odniesienie personalne – przeniesienie przykładu na konkretną osobę.
• Zmiana rezultatu – znalezienie innego rezultatu przekonania.
• Zmiana ramy – umiejscowienie przekonania w innym kontekście.
4. Odczyt ludzi jako narzędzie zarządzania.
• Wpływ mowy ciała i intonacji na komunikację.
• Najczęstsze oznaki kłamstwa.
Klasyfikacja typów myślenia pracownika:
• Autorytet Wewnętrzny – Autorytet Zewnętrzny
• Egoizm – Altruizm
• Dążenie – Unikanie
• Podobieństwa – Różnice
5. Motywowanie siebie i ludzi.
• Metoda słonia.
• Metoda pełnego obrazu.
• Metoda nagradzania i rytuału.
TRENER
Łukasz Kaca – Założyciel i zarządzający Flow Agro. Certyfikowany coach i trener.
Z branżą Agro związany od 2008 roku. Przez kilka ostatnich lat kierownik sprzedaży w firmie Tornum Polska Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu systemów do suszenia i magazynowania ziarna.
Posiada wysokie kompetencje związane z perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana.
Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych.
Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku elektrotechnika ze specjalizacją z automatyki.
ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIA
Koordynator ds. szkoleń
tel. 690 019 460
k.wysocka@flowagro.pl
ŁUKASZ KACA
CEO FLOW AGRO/TRENER
tel. 608 029 648
l.kaca@flowagro.pl
Dołącz do grona zadowolonych klientów.