Default title

Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Sztuka wystąpień publicznych

28 maja 2018 @ 08:00 - 29 maja 2018 @ 17:59

Sztuka wystąpień publicznych

 

 

pobierz-pdf

Pobierz program i formularz zgłoszeniowy

 

Szkolenie przedstawia narzędzia i techniki skutecznego wystapienia_publiczneprezentowania produktów i firmy podczas targów, wystaw rolniczych, pokazów polowych czy szkoleń dla klientów.

Dobre wystąpienie publiczne najczęściej kojarzy się z przykładnie przygotowaną meteorytyką, świetną prezentacją i salą pełną słuchaczy.

Ale tak naprawdę jego magia tkwi w tym, jakie wrażenie mówca wywiera na swoich odbiorcach, poprzez m.in. dobór słów, postawę, gestykulację, modulowanie głosem i poświęcanie uwagi…

DO KOGO

Szkolenie kierowane jest do osób, które w pracy zawodowej często stoją przed koniecznością:

 

  • wystąpień na targach,
  • prowadzenia pokazów polowych,
  • prowadzenia szkoleń produktowych,
  • spotkań z klientami,
  • przemawiania na spotkaniach firmowych.

Poza tym szkolenie kierujemy również do wszystkich tych, którzy pragną popracować nad swoimi umiejętnościami prezentacji publicznej lub chcą lepiej nauczyć się komunikować podczas spotkań sprzedażowych.

CEL SZKOLENIA

W branży rolniczej stałym elementem pracy menedżerów czy handlowców są wszelkie wystąpienia, podczas których prezentowane są firmy oraz produkty. Odbywa się to zarówno na pokazach polowych, targach rolniczych czy organizowanych szkoleniach dla klientów.

Dobre wystąpienie nie zależy tylko od właściwie przygotowanej merytoryki, pracy z broszurą ofertową lub prezentacją multimedialną. Tak naprawdę jego magia tkwi w tym, jakie wrażenie mówca wywiera na swoich odbiorcach, poprzez m.in. dobór słów, postawę, gestykulację, modulowanie głosem i poświęcanie uwagi…

Prawidłowo przygotowane wystąpienie powinno wyróżnić się na tyle innych prezentacji. Podczas wystąpienia mówca powinien przyciągnąć uwagę klienta, zaciekawić, skłonić do pytań.

W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieć okazję wzbogacić swój warsztat w wiedzę i techniki potrzebne do przygotowanie dobrego wystąpienia publicznego.
z klientami.

UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ

  • Jak we właściwy sposób zaprezentować firmę, produkt oraz siebie, aby było to atrakcyjne dla odbiorcy?
  • Nauczą się umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresujących?
  • Jak kontrolować swoje emocje?
  • Jak operować tonem głosu, barwą i sprawiać żeby prezentacja była ciekawsza dla słuchacza?
  • Jak skutecznie komunikować się na płaszczyźnie niewerbalnej?
  • Jakie elementy powinna zawierać prezentacja, aby była interesująca dla słuchaczy?

METODY SZKOLENIOWE

  • Elementy coachingu,
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe,
  • Dyskusje i burze mózgów,
  • Studia przypadków,
  • Analiza zachowań.

ORGANIZACJA

  • Termin szkolenia: nowy termin wkrótce,
  • Miejsce: Warszawa,
  • Czas trwania: 2 dni (14 h; 9:00-16:00),
  • Lunch: 13:00,
  • Grupa szkoleniowa: do 10 osób.

CENA SZKOLENIA

Cena szkolenia: 990 zł + 23% VAT /os.

 

 W cenę szkolenia otwartego wliczone są:

  • Sala szkoleniowa,
  • Trener,
  • Catering: całodniowy serwis kawowy, dwudaniowy lunch,
  • Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć,
  • Certyfikaty ukończenia warsztatu.

 

Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie.

PROGRAM: SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

JA – MÓWCA.

 

1. Jak przygotować się do wystąpienia?

– Efekt pierwszego wrażenia,

– Budowanie wizerunku – wygląd jako czynnik sukcesu,

– Praca z otoczeniem,

– Najczęściej popełnianie błędy w wystąpieniach publicznych – jak ich uniknąć?

 

2. Radzenie sobie ze stresem/tremą

Każde wystąpienie publiczne wiąże się ze stresem. Uczestnicy poznają skuteczne techniki radzenia sobie z tremą towarzyszącą przemowom i prowadzeniem prezentacji rolniczych.

– Jak naturalnie wypaść podczas prezentacji?

– Jak radzić sobie z emocjami swoimi i rolnika na widowni?

– Zamiana stresu, który sabotuje na motywację.

 

3. Głos, dykcja, intonacja i systemy reprezentacji

Praca z głosem jest bardzo ważnym elementem każdego wystąpienia publicznego. W branży rolnej często prowadzimy prezentację lub rozmowę z rolnikiem na zewnątrz co utrudnia efektywną komunikację.

– Jak operować tonem głosu i sprawiać żeby prezentacja była ciekawsza dla słuchacza?

– Ćwiczenia, które poprawiają dykcję.

– Jak mówić do grup zgodnie z systemami reprezentacji: wzrokowym, słuchowym i kinestetycznym?

 

4. Mowa ciała, gesty i mimika

Ludzka twarz i ciało jest w stanie wyrażać wiele emocji i odzwierciedlać różne stany dlatego w dużej mierze przekłada się na sukces w prezentacjach rolniczych.

– Aktorstwo i sceniczność – jak zachowywać się podczas wystąpienia?

– Jak kontrolować swoją mimikę tak, aby być spójnym z tym co chcemy przekazać na prezentacji?

– Jak gestykulować żeby wzmocnić przekaz podczas pokazu?

 

NARZĘDZIA I TECHNIKI W SZTUCE PREZENTACJI.

 

5. Prezentuj z pasją, czyli jak przygotować profesjonalną prezentację.

W branży rolnej tworzenie autorytetu i pokazanie merytoryki są ogromnie ważne. Uczestnicy poznają techniki prezentacji, metody skutecznego budowania autorytetu i kreowania merytorycznego wizerunku.

– Cel przemowy – wyznaczanie celu wypowiedzi.

– Jak przedstawić się publice? Elementy efektywnej autoprezentacji.

– Otwarcie prezentacji – jak zacząć wystąpienie tak, aby było ciekawe dla rolnika.

– Model prezentacji – jakie elementy powinna zawierać każda prezentacja.

– Metafory, cytaty – w jaki sposób opowiadać, żeby rolnik był zainteresowany.

– Storytelling – technika pozwalająca na dotarcie do ludzi, zbudowanie zaufania i sprzedanie idei oraz własnej osoby.

– Jak dbać o wizerunek firmy i budować jej autorytet oraz jak kreować i wzmacniać własny wizerunek profesjonalisty?

– Opowiadanie o osiągnięciach i zaletach produktu i firmy bez arogancji.

– Czasowniki korzyści.

– Co jest najważniejsze dla rolnika – motywy podejmowania decyzji o zakupie produktu.

 

6. Jak odpowiadać na pytania?

Uczestnicy nabędą praktyczną wiedzę dotyczącą tego, w jaki sposób odpowiadać na pytania zarówno te dotyczące tematu i wynikające z ciekawości i uznania słuchaczy, jak również te, które bywają podchwytliwe i prowokujące.

 

7. Warsztat – indywidualne wystąpienia uczestników.

 

TRENER


FLOW GROUP-098Łukasz Kaca – Założyciel i zarządzający Flow Agro. Certyfikowany coach i trener.

 

Z branżą Agro związany od 2008 roku. Przez kilka ostatnich lat kierownik sprzedaży w firmie Tornum Polska Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu systemów do suszenia i magazynowania ziarna.

Posiada wysokie kompetencje związane z perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana.

Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych.

Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku elektrotechnika ze specjalizacją z automatyki.

 

Szczegóły

Początek:
28 maja 2018 @ 08:00
Koniec:
29 maja 2018 @ 17:59

Organizator

Flow Agro
Telefon:
690 019 901
Adres e-mail:
k.wysocka@flowagro.pl
Zobacz witrynę: Organizator

Miejsce wydarzenia

Warszawa
al. Jerozolimskie 123A
Warszawa, 02-290 Polska
+ Google Map