Default title

Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Techniki sprzedaży w branży agro – poziom praktyk

31 marca 2016 - 1 kwietnia 2016

Dla kogo kierowany jest warsztat?

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które pracują, jako handlowcy lub zarządzają grupą handlową w branży AGRO

Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe oraz chcą lepiej funkcjonować w realiach biznesowych branży AGRO.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak analizować potrzeby biznesowe rolników w oparciu o model motywów zakupowych ?
  • Na co zwrócić uwagę podczas spotkań biznesowych, co dla rolników – jest istotne, co akcentować, żeby nasz klient chciał od nas kupić produkt, co poza ceną jest istotne?
  • Jak dostosować swój język, lingwistykę i mowę ciała do rolnika?
  • Jak wzbudzić zaufanie i dać się polubić rolnikowi?
  • Jak komunikować i negocjować cenę?
  • Jakie są najskuteczniejsze techniki negocjacyjne i jak je stosować?
  • Jak reagować na zastrzeżenia rolnika w stosunku do produktu oraz firmy?

Szkolenie pozwoli im na lepsze rozumienie zasad handlu w branży AGRO i przybliży zmiany świadomości zakupu przez rolników.

Metody szkoleniowe:

  • Elementy coachingu
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Dyskusje i burze mózgów
  • Studia przypadków
  • Analiza zachowań

Organizacja:

•  Termin szkolenia- 31 marca – 1 kwietnia 2016 r.
•  Miejsce- Sala szkoleniowa FLOW Group w   Warszawie przy ul. Grójeckiej 214/81
•  Czas trwania: 2 dni (14 godzin dydaktycznych)
•  Rozpoczęcie szkolenia- 9:00
•  Lunch- 13:00
•  Zakończenia szkolenia- 16:00
•  Grupa szkoleniowa – maksymalnie 12 osób.

Cena szkolenia: 890 zł + 23% VAT /os.

W cenę szkolenia otwartego wliczone są:

  • Sala szkoleniowa
  • Trener
  • Catering: przerwy kawowe, lunch
  • Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć
  • Certyfikaty ukończenia warsztatu

Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie.

Jeśli chcesz się zapisać:

Pobierz formularz zgłoszeniowy

Program: Techniki sprzedaży w branży AGRO

  1. Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie w rozmowie z rolnikiem? – powitanie i „zagajenie
  • Tło wypowiedzi – budowanie atmosfery w kontakcie z rolnikiem. Jak znaleźć w otoczeniu rolnika elementy, na których można oprzeć rozmowę?
  • Metafory i opowieści w budowaniu zainteresowania rozmówcy
  • Jak w krótkim czasie dostosować język, lingwistykę i mowę ciała do rolnika?

Moduł prowadzony w formie scenek, ćwiczeń indywidualnych, pracy w grupach

  1. Kluczowe pytania i analiza potrzeb rolnika
  • Jak zadawać pytania rolnikowi, żeby odczytać jego potrzeby?

Moduł prowadzony w formie ćwiczeń, dyskusji, burzy mózgów. Uczestnicy dostaną gotowy „bank” pytań dla branży rolnej, który pozwoli szybko odkryć motywy zakupu.

  1. Motywy zakupu rolników

Podział rolników ze względu na podejmowanie decyzje:

  • Prestiż
  • Bezpieczeństwo
  • Komfort
  • jakość/standard
  • Cena
  • Wygoda

Moduł prowadzony w postaci ćwiczeń polegających na rozpisaniu strategii firmy dla każdego motywu.

  1. Prezentacja firmy i produktu
  • Jak dbać o wizerunek firmy i budować jego autorytet?
  • Czym różni się cecha, zaleta i korzyść?
  • Czasowniki korzyści
  • Jak odpowiednio zaprezentować produkt w oparciu
  • o motyw zakupu?
  • Używanie metafor do opowiadania o produkcie, wykorzystując język rolnika

Moduł prowadzony w formie interaktywnej, ćwiczeń, dyskusji, burza mózgów

  1. Jak komunikować i negocjować cenę?
  • Tryb warunkowy (pozwalający uzyskać najbardziej komfortową cenę dla handlowca)
  • Brak wartościowania- operowanie na faktach i logice
  • Mowa ciała w negocjacjach
  • Techniki negocjacyjne

Moduł prowadzony w formie gry stymulacyjnej

  1. Jak reagować na zastrzeżenia rolnika w stosunku do produktu oraz firmy? 
  • Źródła i rodzaje zastrzeżeń
  • Możliwe obiekcje rolników w negocjacjach. Analiza problemu
  • 10 sposobów na radzenie sobie z zastrzeżeniami
  • Dobór technik argumentacyjnych do poszczególnych typów rolników
  • Komunikowanie się w negocjacjach – argumentacja dostosowana do drugiej strony. Umiejętność „dostrajania się”

Moduł prowadzone w formie scenek, ćwiczenia indywidualne i grupowe

TRENER

FLOW GROUP-098

Łukasz Kaca – Założyciel i zarządzający Flow Agro. Certyfikowany coach i trener.

Z branżą Agro związany od 2008 roku. Przez kilka ostatnich lat kierownik sprzedaży w firmie Tornum Polska Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu systemów do suszenia i magazynowania ziarna.

Posiada wysokie kompetencje związane z perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana.

Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych.

Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku elektrotechnika ze specjalizacją z automatyki.

Zgłoszenia na szkolenie:

FLOW ARO
ul. Grójecka 214/81
02-387 Warszawa
tel. 22 354 69 10FLOW GROUP-016-kopia

Email: kontakt@flowagro.pl

Jeśli masz pytanie, napisz do nas:

KAROLINA WYSOCKA

Koordynator ds. szkoleń

tel. 690 019 460

k.wysocka@flow-group.pl

 ŁUKASZ KACA

CEO FLOW AGRO/TRENER
tel. 608 029 648
l.kaca@irflow.org

Dołącz do grona zadowolonych

 

Szczegóły

Początek:
31 marca 2016
Koniec:
1 kwietnia 2016
Koszt:

Organizator

Flow Agro
Telefon:
690 019 901
Adres e-mail:
k.wysocka@flowagro.pl
Zobacz witrynę: Organizator

Miejsce wydarzenia

Novotel & ibis Wrocław Centrum
ul. Powstańców Śląskich 7-7b,
Wrocław, Polska
+ Google Map