- To wydarzenie minęło.
Techniki sprzedaży w branży agro – poziom praktyk
31 marca 2016 - 1 kwietnia 2016
Dla kogo kierowany jest warsztat?
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które pracują, jako handlowcy lub zarządzają grupą handlową w branży AGRO
Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe oraz chcą lepiej funkcjonować w realiach biznesowych branży AGRO.
Uczestnicy dowiedzą się:
- Jak analizować potrzeby biznesowe rolników w oparciu o model motywów zakupowych ?
- Na co zwrócić uwagę podczas spotkań biznesowych, co dla rolników – jest istotne, co akcentować, żeby nasz klient chciał od nas kupić produkt, co poza ceną jest istotne?
- Jak dostosować swój język, lingwistykę i mowę ciała do rolnika?
- Jak wzbudzić zaufanie i dać się polubić rolnikowi?
- Jak komunikować i negocjować cenę?
- Jakie są najskuteczniejsze techniki negocjacyjne i jak je stosować?
- Jak reagować na zastrzeżenia rolnika w stosunku do produktu oraz firmy?
Szkolenie pozwoli im na lepsze rozumienie zasad handlu w branży AGRO i przybliży zmiany świadomości zakupu przez rolników.
Metody szkoleniowe:
- Elementy coachingu
- Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
- Dyskusje i burze mózgów
- Studia przypadków
- Analiza zachowań
Organizacja:
• Termin szkolenia- 31 marca – 1 kwietnia 2016 r.
• Miejsce- Sala szkoleniowa FLOW Group w Warszawie przy ul. Grójeckiej 214/81
• Czas trwania: 2 dni (14 godzin dydaktycznych)
• Rozpoczęcie szkolenia- 9:00
• Lunch- 13:00
• Zakończenia szkolenia- 16:00
• Grupa szkoleniowa – maksymalnie 12 osób.
Cena szkolenia: 890 zł + 23% VAT /os.
W cenę szkolenia otwartego wliczone są:
- Sala szkoleniowa
- Trener
- Catering: przerwy kawowe, lunch
- Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć
- Certyfikaty ukończenia warsztatu
Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie.
Jeśli chcesz się zapisać:
Pobierz formularz zgłoszeniowy
Program: Techniki sprzedaży w branży AGRO
- Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie w rozmowie z rolnikiem? – powitanie i „zagajenie”
- Tło wypowiedzi – budowanie atmosfery w kontakcie z rolnikiem. Jak znaleźć w otoczeniu rolnika elementy, na których można oprzeć rozmowę?
- Metafory i opowieści w budowaniu zainteresowania rozmówcy
- Jak w krótkim czasie dostosować język, lingwistykę i mowę ciała do rolnika?
Moduł prowadzony w formie scenek, ćwiczeń indywidualnych, pracy w grupach
- Kluczowe pytania i analiza potrzeb rolnika
- Jak zadawać pytania rolnikowi, żeby odczytać jego potrzeby?
Moduł prowadzony w formie ćwiczeń, dyskusji, burzy mózgów. Uczestnicy dostaną gotowy „bank” pytań dla branży rolnej, który pozwoli szybko odkryć motywy zakupu.
- Motywy zakupu rolników
Podział rolników ze względu na podejmowanie decyzje:
- Prestiż
- Bezpieczeństwo
- Komfort
- jakość/standard
- Cena
- Wygoda
Moduł prowadzony w postaci ćwiczeń polegających na rozpisaniu strategii firmy dla każdego motywu.
- Prezentacja firmy i produktu
- Jak dbać o wizerunek firmy i budować jego autorytet?
- Czym różni się cecha, zaleta i korzyść?
- Czasowniki korzyści
- Jak odpowiednio zaprezentować produkt w oparciu
- o motyw zakupu?
- Używanie metafor do opowiadania o produkcie, wykorzystując język rolnika
Moduł prowadzony w formie interaktywnej, ćwiczeń, dyskusji, burza mózgów
- Jak komunikować i negocjować cenę?
- Tryb warunkowy (pozwalający uzyskać najbardziej komfortową cenę dla handlowca)
- Brak wartościowania- operowanie na faktach i logice
- Mowa ciała w negocjacjach
- Techniki negocjacyjne
Moduł prowadzony w formie gry stymulacyjnej
- Jak reagować na zastrzeżenia rolnika w stosunku do produktu oraz firmy?
- Źródła i rodzaje zastrzeżeń
- Możliwe obiekcje rolników w negocjacjach. Analiza problemu
- 10 sposobów na radzenie sobie z zastrzeżeniami
- Dobór technik argumentacyjnych do poszczególnych typów rolników
- Komunikowanie się w negocjacjach – argumentacja dostosowana do drugiej strony. Umiejętność „dostrajania się”
Moduł prowadzone w formie scenek, ćwiczenia indywidualne i grupowe
TRENER
Łukasz Kaca – Założyciel i zarządzający Flow Agro. Certyfikowany coach i trener.
Z branżą Agro związany od 2008 roku. Przez kilka ostatnich lat kierownik sprzedaży w firmie Tornum Polska Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu systemów do suszenia i magazynowania ziarna.
Posiada wysokie kompetencje związane z perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana.
Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych.
Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku elektrotechnika ze specjalizacją z automatyki.
Zgłoszenia na szkolenie:
FLOW ARO
ul. Grójecka 214/81
02-387 Warszawa
tel. 22 354 69 10
Email: kontakt@flowagro.pl
Jeśli masz pytanie, napisz do nas:
KAROLINA WYSOCKA
Koordynator ds. szkoleń
tel. 690 019 460
ŁUKASZ KACA
CEO FLOW AGRO/TRENER
tel. 608 029 648
l.kaca@irflow.org
Dołącz do grona zadowolonych