Default title

Ładowanie Wydarzenia

« Wszystko Wydarzenia

Techniki wywierania wpływu i negocjacji w branży AGRO

Kwiecień 16 - Kwiecień 17

pobierz-pdfPobierz program i formularz zgłoszeniowy


DO KOGOmen-1979261_960_720


Szkolenie jest skierowane handlowcy z doświadczeniem lub osób zarządzają grupą handlową w branży AGRO.
Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedaży oraz chcą lepiej funkcjonować w realiach biznesowych branży AGRO.


CEL SZKOLENIA


Prezentowane szkolenie łączy w sobie najwyższy poziom perswazji handlowej, negocjacji ceny i zaawansowanych technik sprzedaży wykorzystywanych w branży AGRO.

Szkolenie to ma na celu przekazać kompleksową wiedzę potrzebną do prowadzenia efektywnych negocjacji. Uczestnicy będą mieli okazję rozwinąć umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji, poznać własne zasoby i predyspozycje w tym zakresie – takie, które prowadzą do uzyskania spodziewanego rezultatu biznesowego przy zachowaniu dobrych relacji z klientem.

W obliczu dużej konkurencji i dostępności produktów klienci są jeszcze bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb. Dlatego, tak ważne jest aby współpracować z nimi na najwyższym poziomie.
Należy pamiętać, że niezadowolony klient – przekaże swoją negatywną opinię innym.


UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ


– Jakie są najskuteczniejsze techniki negocjacji i jak je zastosować?
– Jak umiejętnie korzystać z wywierania wpływu w sprzedaży?
– Jak odpowiednio dobrać argumenty w negocjacjach?
– Jakie są najważniejsze zasady wywierania wpływu?
– Jak odczytywać klienta i jego nastawienie podczas sprzedaży?
– Jak się bronić się przed próbami manipulacji i właściwie reagować na stosowane przez klienta taktyki?
– Jak wygląda schemat komunikacji i zadawania pytań pozwalający wygrywać negocjacje?
– Jakie są bariery w komunikacji z rolnikiem, które wpływają na negocjacje i dalsze relacje?
– Jakie są najczęściej popełniane błędy w sprzedaży i negocjacjach z klientami?


METODY SZKOLENIOWE


– Elementy coachingu
– Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
– Dyskusje i burze mózgów
– Studia przypadków
– Analiza zachowań


ORGANIZACJA


– Termin szkolenia: 16 – 17 kwietnia 2018 r.,

– Miejsce szkolenia – Golden Floor Plaza, Warszawa,
– Czas trwania: 2 dni (14 godzin dydaktycznych),
– Rozpoczęcie szkolenia: 9:00,
– Lunch: 13:00,
– Zakończenia szkolenia: 16:00,
– Grupa szkoleniowa: maksymalnie 12 osób.


CENA SZKOLENIA


Cena szkolenia: 990 zł + 23% VAT /os.

W cenę szkolenia otwartego wliczone są:

– Sala szkoleniowa
– Trener
– Catering: przerwy kawowe, lunch
– Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć
– Certyfikaty ukończenia warsztatu

*Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie.


PROGRAM SZKOLENIA: TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU I NEGOCJACJI W BRANŻY AGRO 


1. Wstęp do perswazji.

• Umysł świadomy – umysł nieświadomy.
• Pacing – podstawa w perswazji.
• Leading, czyli prowadzenie.

Moduł prowadzony w formie „brainstorming”.
2. Sześć reguł wywierania wpływu w negocjacjach.

• Wzajemności,
• Społeczny dowód słuszności,
• Lubienia i sympatii,
• Autorytetu,
• Niedostępności,
• Zaangażowania i konsekwencji.
Moduł prowadzony w formie ćwiczeń grupowych.
3. Zarządzanie emocjami.

• Emocje w zależności od ich rodzaju mogą wspomagać lub sabotować perswazję.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji oraz w jaki sposób je uspokajać lub odpowiednio podsycać.

Ta część szkolenia jest zbudowana z warsztatu opartego na grach, ćwiczeniach i symulacjach negocjacji.

 

4. Techniki perswazyjne.

• Złożenia z „Nie”.

Technika pozwalająca użytecznie wykorzystać w komunikacji z klientem fakt, że nasz nieświadomy umysł nie „rozumie” słowa „nie”. Odpowiednie złożenia lingwistyczne pozwolą zyskać przewagę w negocjacjach handlowych.

• Implikacje.

Uczestnicy zapoznają się ze strukturą, rodzajami i budową implikacji. Będą samodzielnie tworzyć teksty perswazyjne oparte o tę formę lingwistyczną.

 

5. Sleight of Mouth – iluzja słowna. Techniki rozmowy z trudnym klientem.

Użyteczne schematy językowe, które dają możliwość zmiany przekonań trudnego klienta lub odwrócenia trudnej sytuacji na naszą korzyść:

• Hierarchia wartości – łączenie przekonania z wyższą wartością.
• Intencja – znalezienie aspektu pozytywnego.
• Przedefiniowanie znaczenia – zmiana słów i formy przekonania na bardziej pozytywne.
• Konsekwencje – znalezienie konsekwencji, które podważa przekonanie.
• Poziom szczegółu – analiza przekonania pod kątem jego szczegółów.
• Poziom ogółu – analiza przekonania pod kątem ogólnym.
• Kontrprzykład – sytuacja, która podważa przekonanie.
• Odniesienie personalne – przeniesienie przykładu na konkretną osobę.
• Zmiana rezultatu – znalezienie innego rezultatu przekonania.
• Zmiana ramy – umiejscowienie przekonania w innym kontekście.

Moduł prowadzony w formie case study, praca grupowa.

 

6. Metamodel – formy słowne pozwalające doprecyzować zastrzeżenia klienta:

• Usunięcia,
• Zniekształcenia,
• Generalizacje.

Moduł prowadzony w formie ćwiczeń indywidualnych.

 

7. Najskuteczniejsze zasady negocjacji i obrony ceny.

• Najczęściej popełniane błędy w sprzedaży,
• Zbiór nieużytecznych słów sabotujących sprzedaż,
• Tryb warunkowy w negocjacjach,
• Optyk z Brooklyn’u,
• Wilk w owczej skórze (technika Colombo),
• Wyższa instancja (brak pełnomocnictwa),
• Brak wartościowania- operowanie na faktach i logice.
• Kotwiczenie przestrzeni.
• Asertywność – komunikowanie bez wrogości, ale stanowczo.

Moduł prowadzony w formie scenek.


TRENER


FLOW GROUP-098Łukasz Kaca – Założyciel i zarządzający Flow Agro. Certyfikowany coach i trener.

Z branżą Agro związany od 2008 roku. Przez kilka ostatnich lat kierownik sprzedaży w firmie Tornum Polska Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu systemów do suszenia i magazynowania ziarna.

Posiada wysokie kompetencje związane z perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana.

Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych.

Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku elektrotechnika ze specjalizacją z automatyki.


ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIA


KAROLINA WYSOCKAFLOW GROUP-016-kopia

Koordynator ds. szkoleń
tel. 690 019 460
k.wysocka@flowagro.pl

ŁUKASZ KACA

CEO FLOW AGRO/TRENER
tel. 608 029 648
l.kaca@flowagro.pl

Dołącz do grona zadowolonych klientów.

Szczegóły

Start:
Kwiecień 16
Koniec:
Kwiecień 17

Miejsce

Golden Floor Plaza
aleje jerozolimskie 123a
Warszawa, 00-719
+ Google Map
Telefon:
690 019 460