Default title

pobierz-pdfPobierz program i formularz zgłoszeniowy

DO KOGOmen-1979261_960_720


Szkolenie jest skierowane handlowcy z doświadczeniem lub osób zarządzają grupą handlową w branży AGRO. Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedaży oraz chcą lepiej funkcjonować w realiach biznesowych branży AGRO.


CEL SZKOLENIA


Specyfika branży rolniczej wymaga umiejętności właściwego dobierania argumentów do klienta oraz stosowania technik sprzedaży, wywierania wpływu oraz negocjacji adekwatnej do sytuacji.

Częstym problemem w branży rolniczej jest umiejętność zaprezentowania klientom korzyści z zakupu produktów i porównania korzyści z ceną zakupu. Wiara w produkt, wzbudzenie zainteresowania klienta, wykazanie klientom opłacalności dokonania zakupu jest kluczem do sukcesu. Ważnym elementem każdej rozmowy handlowej są negocjacje. Negocjacje to nic innego jak gra słowna, aby wygrać tą grę musimy zapoznać się z strategiami i technikami negocjacyjnymi.

Szkolenie to ma na celu przekazać kompleksową wiedzę potrzebną do prowadzenia efektywnych rozmów i negocjacji. Uczestnicy będą mieli okazję rozwinąć umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji, doświadczą siłę perswazji handlowej, poznają własne zasoby i predyspozycje w tym zakresie – takie, które prowadzą do uzyskania spodziewanego rezultatu biznesowego przy zachowaniu dobrych relacji z klientem.


UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ


- Jakie są najskuteczniejsze techniki negocjacji i jak je zastosować? - Jak umiejętnie korzystać z wywierania wpływu w sprzedaży? - Jak odpowiednio dobrać argumenty w negocjacjach? - Jakie są najważniejsze zasady wywierania wpływu? - Jak odczytywać klienta i jego nastawienie podczas sprzedaży? - Jak się bronić się przed próbami manipulacji i właściwie reagować na stosowane przez klienta taktyki? - Jak wygląda schemat komunikacji i zadawania pytań pozwalający wygrywać negocjacje? - Jakie są bariery w komunikacji z rolnikiem, które wpływają na negocjacje i dalsze relacje? - Jakie są najczęściej popełniane błędy w sprzedaży i negocjacjach z klientami?

METODY SZKOLENIOWE


- Elementy coachingu - Ćwiczenia indywidualne i zespołowe - Dyskusje i burze mózgów - Studia przypadków - Analiza zachowań

ORGANIZACJA


- Termin szkolenia: nowy termin wkrótce, - Miejsce szkolenia: Poznań, - Czas trwania: 2 dni (14 godzin dydaktycznych), - Rozpoczęcie szkolenia: 9:00, - Lunch: 13:00, - Zakończenia szkolenia: 16:00, - Grupa szkoleniowa: maksymalnie 12 osób.

CENA SZKOLENIA


Cena szkolenia: 990 zł + 23% VAT /os. W cenę szkolenia otwartego wliczone są: - Sala szkoleniowa - Trener - Catering: dwudaniowy lunch oraz nielimitowany bufet kawowy, - Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć - Certyfikaty ukończenia warsztatu *Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie.

PROGRAM SZKOLENIA: TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU I NEGOCJACJI W BRANŻY AGRO 


1. Wstęp do perswazji. • Umysł świadomy – umysł nieświadomy. • Pacing - podstawa w perswazji. • Leading, czyli prowadzenie. Moduł prowadzony w formie „brainstorming”. 2. Sześć reguł wywierania wpływu w negocjacjach. • Wzajemności, • Społeczny dowód słuszności, • Lubienia i sympatii, • Autorytetu, • Niedostępności, • Zaangażowania i konsekwencji. Moduł prowadzony w formie ćwiczeń grupowych. 3. Zarządzanie emocjami. • Emocje w zależności od ich rodzaju mogą wspomagać lub sabotować perswazję. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji oraz w jaki sposób je uspokajać lub odpowiednio podsycać. Ta część szkolenia jest zbudowana z warsztatu opartego na grach, ćwiczeniach i symulacjach negocjacji.   4. Techniki perswazyjne. • Złożenia z „Nie”. Technika pozwalająca użytecznie wykorzystać w komunikacji z klientem fakt, że nasz nieświadomy umysł nie „rozumie” słowa „nie”. Odpowiednie złożenia lingwistyczne pozwolą zyskać przewagę w negocjacjach handlowych. • Implikacje. Uczestnicy zapoznają się ze strukturą, rodzajami i budową implikacji. Będą samodzielnie tworzyć teksty perswazyjne oparte o tę formę lingwistyczną.   5. Sleight of Mouth – iluzja słowna. Techniki rozmowy z trudnym klientem. Użyteczne schematy językowe, które dają możliwość zmiany przekonań trudnego klienta lub odwrócenia trudnej sytuacji na naszą korzyść: • Hierarchia wartości – łączenie przekonania z wyższą wartością. • Intencja – znalezienie aspektu pozytywnego. • Przedefiniowanie znaczenia – zmiana słów i formy przekonania na bardziej pozytywne. • Konsekwencje – znalezienie konsekwencji, które podważa przekonanie. • Poziom szczegółu – analiza przekonania pod kątem jego szczegółów. • Poziom ogółu – analiza przekonania pod kątem ogólnym. • Kontrprzykład – sytuacja, która podważa przekonanie. • Odniesienie personalne – przeniesienie przykładu na konkretną osobę. • Zmiana rezultatu – znalezienie innego rezultatu przekonania. • Zmiana ramy – umiejscowienie przekonania w innym kontekście. Moduł prowadzony w formie case study, praca grupowa.   6. Metamodel - formy słowne pozwalające doprecyzować zastrzeżenia klienta: • Usunięcia, • Zniekształcenia, • Generalizacje. Moduł prowadzony w formie ćwiczeń indywidualnych.   7. Najskuteczniejsze zasady negocjacji i obrony ceny. • Najczęściej popełniane błędy w sprzedaży, • Zbiór nieużytecznych słów sabotujących sprzedaż, • Tryb warunkowy w negocjacjach, • Optyk z Brooklyn’u, • Wilk w owczej skórze (technika Colombo), • Wyższa instancja (brak pełnomocnictwa), • Brak wartościowania- operowanie na faktach i logice. • Kotwiczenie przestrzeni. • Asertywność – komunikowanie bez wrogości, ale stanowczo. Moduł prowadzony w formie scenek.

TRENER


FLOW GROUP-098Łukasz Kaca - Założyciel i zarządzający Flow Agro. Certyfikowany coach i trener. Z branżą Agro związany od 2008 roku. Przez kilka ostatnich lat kierownik sprzedaży w firmie Tornum Polska Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu systemów do suszenia i magazynowania ziarna.

Posiada wysokie kompetencje związane z perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana.

Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych.

Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku elektrotechnika ze specjalizacją z automatyki.


ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIA


KAROLINA WYSOCKAFLOW GROUP-016-kopia Koordynator ds. szkoleń tel. 690 019 460 k.wysocka@flowagro.pl ŁUKASZ KACA CEO FLOW AGRO/TRENER tel. 608 029 648 l.kaca@flowagro.pl Dołącz do grona zadowolonych klientów.

Default title