Sztuka wystąpień publicznych

wystapienia_publiczneW branży rolniczej stałym elementem pracy menedżerów czy handlowców są wszelkie wystąpienia, podczas których prezentowane są firmy oraz produkty. Odbywa się to zarówno na pokazach polowych, targach rolniczych czy organizowanych szkoleniach dla klientów.

Dobre wystąpienie nie zależy tylko od właściwie przygotowanej merytoryki, pracy z broszurą ofertową lub prezentacją multimedialną. Tak naprawdę jego magia tkwi w tym, jakie wrażenie mówca wywiera na swoich odbiorcach, poprzez m.in. dobór słów, postawę, gestykulację, modulowanie głosem i poświęcanie uwagi…

Prawidłowo przygotowane wystąpienie powinno wyróżnić się na tyle innych prezentacji. Podczas wystąpienia mówca powinien przyciągnąć uwagę klienta, zaciekawić, skłonić do pytań.

W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieć okazję wzbogacić swój warsztat w wiedzę i techniki potrzebne do przygotowanie dobrego wystąpienia publicznego.

Uczestnicy dowiedzą się:

 

  •  Jak we właściwy sposób zaprezentować firmę, produkt oraz siebie, aby było to atrakcyjne dla odbiorcy?

  • Jak radzić sobie ze stresem i tremą towarzyszącą przemową.

  •  Jak kontrolować swoje emocje?

  • Jak operować tonem głosu, barwą i sprawiać, żeby prezentacja była ciekawsza dla słuchacza?

  • Jak skutecznie komunikować się na płaszczyźnie niewerbalnej?

  • Jakie elementy powinna zawierać prezentacja, aby była interesująca dla słuchaczy?

Szkolenie dzieli się na dwa etapy:

 

  • Ja – mówca

  • Narzędzia i techniki w sztuce prezentacji

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w pracy zawodowej często prowadzą: spotkania z klientami, wystąpienia na targach, pokazy polowe, szkolenia dla klientów, spotkania firmowe.

 

Poza tym szkolenie kierujemy również do wszystkich tych, którzy pragną popracować nad swoimi umiejętnościami prezentacji publicznej lub chcą lepiej nauczyć się komunikować podczas spotkań sprzedażowych.

Organizacja:

 

  •      Termin szkolenia: 17 – 18 grudnia 2019

  • Czas trwania: 2 dni,

  • Rozpoczęcie/zakończenie szkolenia: 9:00 – 16:00,

  • Lunch: 13:00,

  • Grupa szkoleniowa: do 12 osób.

  • Miejsce szkolenia: Warszawa.

Cena szkolenia:

  •  Cena za udział w dwudniowym szkoleniu wynosi: 990 zł + VAT/ za os.

Koszt inwestycji pokrywa: 

  • Trenera,

  •  Sala szkoleniowa,

  • Catering: dwudaniowy lunch oraz nielimitowany bufet kawowy (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce),

  • Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć,

  • Certyfikaty ukończenia warsztatu.

Program szkolenia: Sztuka wystąpień publicznych – skuteczna prezentacja produktów i firmy.

 

Ja – mówca.

 

1. Jak przygotować się do wystąpienia?

  • Efekt pierwszego wrażenia,

  • Budowanie wizerunku – wygląd jako czynnik sukcesu,

  • Praca z otoczeniem,

  • Najczęściej popełnianie błędy w wystąpieniach publicznych – jak ich uniknąć?

2. Radzenie sobie ze stresem/tremą.

Każde wystąpienie publiczne wiąże się ze stresem. Uczestnicy poznają skuteczne techniki radzenia sobie z tremą towarzyszącą przemowom i prowadzeniem prezentacji rolniczych.

  • Jak naturalnie wypaść podczas prezentacji.

  • Zamiana stresu, który sabotuje na motywację.

3. Głos, dykcja, intonacja i systemy reprezentacji.

Praca z głosem jest bardzo ważnym elementem każdej przemowy. W branży rolnej często prowadzimy prezentację lub rozmowę z rolnikiem na zewnątrz co utrudnia efektywną komunikację.

  • Jak operować tonem głosu i sprawiać żeby prezentacja była ciekawsza dla słuchacza.

  • Jak mówić do grup zgodnie z systemami reprezentacji.

4.    Mowa ciała, gesty i mimika.

Ludzka twarz i ciało są w stanie wyrażać wiele emocji i odzwierciedlać różne stany dlatego w dużej mierze przekłada się na sukces w prezentacjach rolniczych.

  • Aktorstwo i sceniczność – jak zachowywać się podczas wystąpienia.

  • Jak gestykulować, żeby wzmocnić przekaz podczas pokazu.

 
Narzędzia i techniki w sztuce prezentacji.


 5.    Prezentuj z pasją, czyli jak przygotować profesjonalną prezentację.

W branży rolnej tworzenie autorytetu i pokazanie merytoryki są ogromnie ważne. Uczestnicy poznają techniki prezentacji, metody skutecznego budowania autorytetu i kreowania merytorycznego wizerunku.

  •  Jak przedstawić się publice? Elementy efektywnej autoprezentacji.

  • Model prezentacji – jakie elementy powinna zawierać każda prezentacja.

  • Storytelling – technika pozwalająca na dotarcie do ludzi, zbudowanie zaufania i sprzedanie idei oraz własnej osoby.

  • Opowiadanie o osiągnięciach i zaletach produktu i firmy bez arogancji.

  • Co jest najważniejsze dla rolnika – motywy podejmowania decyzji o zakupie produktu.

6.    Jak odpowiadać na pytania?

Uczestnicy nabędą praktyczną wiedzę dotyczącą tego, w jaki sposób odpowiadać na pytania zarówno te dotyczące tematu i wynikające z ciekawości i uznania słuchaczy, jak również te, które bywają podchwytliwe i prowokujące.

7.    Warsztat – indywidualne wystąpienia uczestników

Biznesowa Łukasz Kaca257522Łukasz Kaca – założyciel i zarządzający firmą szkoleniową True Flow oraz Flow Agro. Certyfikowany Coach i Trener. Czynny wykładowca na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychologia. Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską.

Z branżą Agro związany od 2008 roku.

Posiada wysokie kompetencje związane z Personal Branding’iem i Business Branding’iem, marketingiem, perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana. Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, sztuki wystąpień publicznych, kreowania wizerunku, motywacji oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych, a także wykrywania kłamstwa.

Ma za sobą ponad 300 szkoleń i kilka tysięcy wyszkolonych osób. Tylko od 2016 roku przeszkolił ponad sto czterdzieści firm. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim. W swojej pracy łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych.

Zapraszamy do kontaktu:

MAŁGORZATA KRAKOWIAK

Koordynator ds. szkoleń i marketingu

tel.: +48 690 019 505
e-mail: m.krakowiak@flowagro.pl