TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI ONLINE

Kluczem do sukcesu w sprzedaży w branży rolniczej jest budowanie relacji z klientami. Klienci kupują przede wszystkim od handlowców budzących sympatię, których darzą zaufaniem – to efekt dobrze zbudowanych relacji.

Szkolenie skupia się na technikach umożliwiających poznanie klienta, jego sposobu myślenia, komunikowania się, motywach podejmowania decyzji o zakupie lub sprzedaży. Znając klienta zdecydowanie łatwiej nam jest zbudować relację i odpowiednio zaprezentować produkt pod jego potrzeby.

Częstym problemem w branży rolniczej przy dużej konkurencji jest umiejętność zaprezentowania klientom korzyści z zakupu produktu i porównania korzyści z ceną. Wiara w produkt, wzbudzenie zainteresowania klienta, wykazanie klientom opłacalności dokonania zakupu/sprzedaży jest kluczem do sukcesu.

Uczestnicy będą potrafili zwracać uwagę na rzeczy istotne i używać odpowiednich argumentów do  sytuacji i klienta, nie ograniczając się tylko do ceny produktu.

Dla kogo?

Szkolenie jest skierowane jest do osób, które pracują jako doradcy, handlowcy lub zarządzają grupą handlową w branży AGRO. Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedaży poprzez budowanie partnerskich relacji z klientem oraz chcą lepiej funkcjonować w realiach biznesowych branży AGRO.

Uczestnicy dowiedzą się:  

  • Jak w atrakcyjnej dla klienta formie zaprezentować firmę oraz ofertę.
  • Jak analizować potrzeby klientów oraz dobierać odpowiednie argumenty do różnych typów klientów.
  • Jak przekonać klienta do zakupu?
  • Jak odpowiednio reagować na wszelkie uwagi, obiekcje czy zastrzeżenia klienta w stosunku do produktu oraz firmy.

 Czas trwania szkolenia: 5 h ( 2x 2,5h)       

Szkolenie jest skierowane jest do osób, które pracują jako doradcy, handlowcy lub zarządzają grupą handlową w branży AGRO. Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedaży poprzez budowanie partnerskich relacji z klientem oraz chcą lepiej funkcjonować w realiach biznesowych branży AGRO.

Organizacja:

  • Termin szkolenia: 8 – 9 grudzień 2020 r.  
  • Czas trwania: 5 h ( 2 x 2,5h)
  • Rozpoczęcie/zakończenie szkolenia: 

Poniedziałek (8.12)

9:00 – 11:30,

Wtorek (9.12)

9:00 – 11:30,

  • Platforma szkoleniowa: ZOOM

Uczestnicy otrzymają loginy do platformy przed szkoleniem

Cena szkolenia:

  • Cena za udział w szkoleniu online wynosi: 449 zł + VAT/ za os.
  • Materiały szkoleniowe w wersji online: w cenie szkolenia

Program szkolenia: Techniki sprzedaży i negocjacji.

 

Moduł I

 

  1. Jak odpowiednio zaprezentować nową ofertę, aby było to atrakcyjne dla klienta i użyteczne dla firmy?
  • Zbiór słów nieużytecznych w sprzedaży
  • Błędne przekonania handlowców i jak je zmienić.
  • Wybór odpowiedniej postawy podczas negocjacji,
  • Jak dbać o wizerunek firmy i budować jej autorytet?
  • Elementy analizy transakcyjnej,
  • Teoria negocjacji.
  1. Dlaczego klient powinien wybrać ofertę mojej firmy? – Motywy zakupy.
  • Jakie czynniki wpływają na decyzję o współpracy? Motywy zakupu.
  • Dlaczego klienci pomimo najlepszej oferty nie decydują się na współpracę?
  • Jakie argumenty trafiają do naszych klientów?
  • Podział klientów ze względu na podejmowanie decyzje.
  • Jak odpowiednio zaprezentować ofertę w oparciu o motyw zakupu?
  • Co wyróżnia ofertę moją na tle innych firm? Opracowanie „BANKU” zalet pod kątem warunków sprzedaży i konkurencyjności. 

Moduł prowadzony w postaci ćwiczeń polegających na rozpisaniu strategii firmy dla każdego motywu zakupu klienta.

 

  1. Metamodel – Jak skutecznie rozwiązać nieporozumienia, wątpliwości klienta i sfinalizować zamówienie?
  • Usunięcia,
  • Zniekształcenia, 

Moduł II

 

  1. Typologia klientów i komunikacja z ich uwzględnieniem. Jakich argumentów użyć do poszczególnych typów klientów?

Klasyfikacja sposobu myślenia klienta według:

 

  • Autorytetu wewnętrznego, autorytetu zewnętrznego,
  • Celi do osiągnięcia, problemów do uniknięcia,
  • Egoizmu lub altruizmu,

Moduł prowadzony w postaci ćwiczeń polegających na rozpisaniu argumentów dla każdego metaprogramu klienta i odpowiednim ich komunikowaniu.

  1. Jak reagować na zastrzeżenia klienta w stosunku do oferty oraz firmy?
  • Źródła i rodzaje zastrzeżeń,
  • Możliwe obiekcje klientów w negocjacjach. Analiza problemu,
  • 10 sposobów na radzenie sobie z zastrzeżeniami,
  • Dobór technik argumentacyjnych do poszczególnych typów klientów,
  • Komunikowanie się w negocjacjach – argumentacja dostosowana do drugiej strony.

Moduł prowadzony w formie case study, symulacji rozmów handlowych.

 

Metody szkoleniowe:

 

  • Elementy coachingu,
  • Dyskusje i burze mózgów,
  • Case study.

Biznesowa Łukasz Kaca257522

Łukasz Kaca – założyciel i zarządzający firmą szkoleniową True Flow oraz Flow Agro. Certyfikowany Coach i Trener. Czynny wykładowca na Uniwersytecie SWPS na kierunku Psychologia. Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską.

Z branżą Agro związany od 2008 roku.

Posiada wysokie kompetencje związane z Personal Branding’iem i Business Branding’iem, marketingiem, perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana. Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania, negocjacji, komunikacji interpersonalnej, sztuki wystąpień publicznych, kreowania wizerunku, motywacji oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych, a także wykrywania kłamstwa.

Ma za sobą ponad 300 szkoleń i kilka tysięcy wyszkolonych osób. Tylko od 2016 roku przeszkolił ponad sto czterdzieści firm. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim. W swojej pracy łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych.

 

Zapraszamy do kontaktu:

 ZUZANNA KACA

Dyrektor Kreatywny

tel.: +48 605 432 051
e-mail: kontakt@flowagro.pl