Szkolenie ma na celu zwiększyć kompetencje menedżerów, które wpłyną na poprawę efektywności pracy zespołu.
Podczas szkolenia będą doskonalone umiejętności kierowania zespołem, planowania i organizacji czasu pracy. Uczestnicy poznają swój potencjał lidera. Udział w warsztacie rozwinie i udoskonali kompetencje komunikacyjne. Szkolenie zwiększy motywacje pracowników do realizacji powierzonych zadań.
Zarządzanie handlowcami na odległość nie jest rzeczą łatwą. Niezbędny staje się szybki przepływ informacji i sprawny komunikat zwrotny, ponieważ zarządzając ludźmi w terenie dużo trudniej jest skutecznie reagować na ewentualne niejasności, a także kontrolować i wyznaczać cele pracownikom. Dlatego też właściwe sterowanie komunikacją i wypracowanie standardów w zespole pomaga menedżerom skutecznie wzmacniać zaangażowanie pracowników oraz zwiększać ich potencjał zadaniowy niezależnie od miejsca wykonywania pracy.
Zmotywowany, efektywny, zaangażowany zespół jest filarem prężnie działającej firmy i podstawą skutecznego realizowania wyznaczonych zadań. Stworzenie mocnego zespołu wymaga działań nastawionych na budowanie zespołowego poczucia celu i wartości, kreowania atmosfery efektywnej współpracy i efektywnej komunikacji, która gwarantuje sukces.
Szkolenie skupia się na metodach skutecznego rozwijania potencjału zespołu, budowania zaangażowania i chęć współpracy pracowników oraz zwiększenia efektywności pracy. Aby to osiągnąć należy pamiętać o zbudowaniu prawidłowej struktury działu, ścieżki rozwoju pracowników i motywacji.
Szkolenie przygotowane jest z myślą o osobach współpracujących z dealerami, odpowiedzialnych za wyniki sprzedaży dystrybucyjnej. Szkolenie pokazuje, jak zbudować skuteczną strategię sprzedaży dealerskiej oraz podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi.
Aby poprawić współpracy z dealerami ważne jest tworzenie indywidualnych strategii dla konkretnych dilerów. Należy też pamiętać, aby strategia i struktura sieci dilerskiej była zgodna z wizją i celami firmy. Znajomość nowoczesnych metod sprzedaży, strategii zarządzania czasem, podstaw odczytu ludzi, sposobów motywowania współpracowników oraz zasad skutecznej komunikacji i delegowania obowiązków daje nam możliwość na usprawnienie współpracy i zwiększenie wyników sprzedaży dystrybucyjnej.
„Coaching jest sztuką ułatwiania drugiej osobie uczenia się, rozwoju i działania.
Podnosi samoświadomość i pozwala dostrzegać dokonywane wybory. Dzięki coachingowi ludzie znajdują własne rozwiązania, rozwijają umiejętności oraz zmieniają nastawienie i zachowanie.
Celem coachingu jest zasypanie przepaści między potencjałem a działaniem.”
Jenny Roggers, Karen Whittleworth, Andrew Gilbert.
Zapraszamy do kontaktu z nami.