SZKOLENIA DLA SERWISU I DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENNYCH

serwis


DLA KOGO?


Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działu serwisu oraz pracowników działu części zamiennych utrzymujących stały kontakt z klientem (dla mechaników i osób pracujących w biurze obsługujących klientów).


CEL SZKOLENIA


Serwis i dział części zamiennych to filary firmy, które pozwalają na zbudowanie długiej relacji z klientem. Profesjonalna obsługa posprzedażowa pozwala na zwiększenie sprzedaży, stabilne przychody dla firmy, a także umocnienie pozycji na rynku.


PO SZKOLENIU UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI


-Określić swoją rolę w Dziale Posprzedażowym, a także wdrożyć do swojej pracy nowe działania sprzedażowe,

-Wyeliminować najważniejsze błędy komunikacji podczas wizyt u klientów,

-Radzić sobie z zastrzeżeniami klientów i wykorzystywać sposoby na odpowiadanie na obiekcje podczas wizyt serwisowych,

-Wdrożyć „Bank” najważniejszych pytań, które powinny paść podczas wizyty serwisowej,

-Zarządzać i wygaszać emocje klienta,

-Używać zwrotów, które pozwolą na użyteczne prowadzenie rozmów i „rozbijanie” wątpliwości klienta,

-Zachowywać się asertywnie, dbać o wizerunek firmy jednocześnie nie urażając klienta,

-Określić swoje kompetencje i sposób działania podczas wizyt serwisowych.

 

Zapraszamy do kontaktu z nami!