DLA KOGO?
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działu serwisu oraz pracowników działu części zamiennych utrzymujących stały kontakt z klientem (dla mechaników i osób pracujących w biurze obsługujących klientów).
CEL SZKOLENIA
Serwis i dział części zamiennych to filary firmy, które pozwalają na zbudowanie długiej relacji z klientem. Profesjonalna obsługa posprzedażowa pozwala na zwiększenie sprzedaży, stabilne przychody dla firmy, a także umocnienie pozycji na rynku.
PO SZKOLENIU UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI
-Określić swoją rolę w Dziale Posprzedażowym, a także wdrożyć do swojej pracy nowe działania sprzedażowe,
-Wyeliminować najważniejsze błędy komunikacji podczas wizyt u klientów,
-Radzić sobie z zastrzeżeniami klientów i wykorzystywać sposoby na odpowiadanie na obiekcje podczas wizyt serwisowych,
-Wdrożyć „Bank” najważniejszych pytań, które powinny paść podczas wizyty serwisowej,
-Zarządzać i wygaszać emocje klienta,
-Używać zwrotów, które pozwolą na użyteczne prowadzenie rozmów i „rozbijanie” wątpliwości klienta,
-Zachowywać się asertywnie, dbać o wizerunek firmy jednocześnie nie urażając klienta,
-Określić swoje kompetencje i sposób działania podczas wizyt serwisowych.