Default title

pobierz-pdfPobierz program i formularz zgłoszeniowy

DO KOGO12222


Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które pracują, jako handlowcy lub zarządzają grupą handlową w branży AGRO. Szkolenie jest też idealne dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedaży oraz chcą lepiej funkcjonować w realiach biznesowych branży AGRO.

CEL SZKOLENIA


Kluczem do sukcesu w sprzedaży w branży rolniczej jest budowanie relacji z klientami. Sympatia i zaufanie klienta do handlowca i firmy to podstawa. Lojalność w branży jest bardzo istotna. Klienci kupują przede wszystkim od handlowców budzących sympatię, których darzą zaufaniem – to efekt dobrze zbudowanych relacji.

Szkolenie skupia się na technikach umożliwiających poznanie klienta, jego sposobu myślenia, komunikowania się, motywach podejmowania decyzji o zakupie. Znając klienta zdecydowanie łatwiej nam jest zbudować relację i odpowiednio zaprezentować produkt pod jego potrzeby.

Częstym problemem w branży rolniczej przy dużej konkurencji jest umiejętność zaprezentowania klientom korzyści z zakupu produktu i porównania korzyści z ceną zakupu. Wiara w produkt, wzbudzenie zainteresowania klienta, wykazanie klientom opłacalności dokonania zakupu jest kluczem do sukcesu. Uczestnicy będą potrafili zwracać uwagę na rzeczy istotne i używać odpowiednich argumentów do sytuacji i klienta, nie ograniczając się tylko do ceny produktu.


UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ


- Jak odkryć motywy zakupu klienta? - Jak analizować potrzeby biznesowe klientów w oparciu o model motywów zakupowych? - Jak wzbudzić zaufanie i dać się polubić klientowi? - Jak komunikować i negocjować cenę? - Na co zwrócić uwagę przy podczas spotkań z klientami? Co dla klientów jest ważne, co akcentować, żeby klient chciał od nas kupić produkt, a nie tylko cenę? - Jak reagować na zastrzeżenia klienta w stosunku do produktu oraz firmy? - Jakich argumentów użyć do poszczególnych typów rolników? - Czym jest postawa asertywna i jak ją wykorzystać w negocjacjach handlowych?

METODY SZKOLENIOWE


- Elementy coachingu - Ćwiczenia indywidualne i zespołowe - Dyskusje i burze mózgów - Studia przypadków - Analiza zachowań

ORGANIZACJA


- Termin szkolenia: 23 - 24 sierpnia 2018 r., - Miejsce szkolenia: Warszawa, - Czas trwania: 2 dni (14 godzin dydaktycznych), - Rozpoczęcie szkolenia: 9:00, - Lunch: 13:00, - Zakończenia szkolenia: 16:00, - Grupa szkoleniowa: maksymalnie 12 osób.

CENA SZKOLENIA


Cena szkolenia: 890 zł + 23% VAT /os. W cenę szkolenia otwartego wliczone są: - Sala szkoleniowa - Trener - Catering: przerwy kawowe, lunch - Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć - Certyfikaty ukończenia warsztatu *Program oraz cena szkolenia zamkniętego jest ustalana indywidualnie.

PROGRAM SZKOLENIA: BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM W BRANŻY AGRO 


1. Klucz do negocjacji - analiza transakcyjna Erica Berne’a. - Zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a. - Bariery w komunikacji. - Dobór odpowiednich postaw w negocjacjach. - Zarządzanie i kontrola emocji. Moduł prowadzony w formie case study (analizy przypadków). 2. Prezentacja firmy i produktu. W branży rolnej tworzenie autorytetu i pokazanie merytoryki jest ogromnie ważne. Uczestnicy poznają metody skutecznego budowania autorytetu i kreowani merytorycznego wizerunku. - Jak dbać o wizerunek firmy i budować jego autorytet? - Jak pokazać zalety swoje i firmy bez arogancji. - Czym różni się cecha, zaleta i korzyść? - Opowiadanie o osiągnięciach i zaletach produktu. - Czasowniki korzyści. - Używanie metafor do opowiadania o produkcie, wykorzystując język rolnika. - Co jest najważniejsze dla rolnika – motywy podejmowania decyzji. Moduł polegających na rozpisaniu cech firmy i produktu oraz odpowiednim ich komunikowaniu. 2. Jakie czynniki wpływają na decyzję o zakupie? Motywy zakupu. Podział klientów ze względu na podejmowanie decyzje: - Prestiż. - Bezpieczeństwo. - Komfort. - Jakość/standard. - Cena. - Wygoda. Moduł prowadzony w postaci ćwiczeń polegających na rozpisaniu strategii firmy dla każdego motywu. Uczestnicy dostaną gotowy „bank” pytań dla branży rolnej, który pozwoli szybko odkryć motywy zakupu. 4. Typologia klientów i komunikacja z jej uwzględnieniem. Klasyfikacja sposobu myślenia klienta według: - Autorytetu wewnętrznego, autorytetu zewnętrznego, - Podobieństw i różnic, - Celi do osiągnięcia, problemów do uniknięcia, - Egoizmu lub altruizmu, - Usposobienia – reagowania lub aktywnego działania. Moduł prowadzony w formie scenek. 3. Najskuteczniejsze metody negocjacji ceny. - Techniki obrony ceny. - Tryb warunkowy (pozwalający uzyskać najbardziej komfortową cenę dla handlowca). - Brak wartościowania- operowanie na faktach i logice. - Mowa ciała w negocjacjach. - Techniki negocjacyjne. - Asertywność w negocjacjach. Moduł prowadzony w formie scenek. 6. Jak reagować na zastrzeżenia w stosunku do produktu oraz firmy? - Możliwe obiekcje klientów. Analiza problemu. - 10 sposobów na radzenie sobie z zastrzeżeniami. - Dobór technik argumentacyjnych dla poszczególnych typów klientów. - Komunikowanie się w negocjacjach – argumentacja dostosowana do drugiej strony. - Moduł polegający na wspólnym opracowaniu technik radzenia sobie z różnymi obiekcjami klientów. Zdobyte umiejętności będą ćwiczone w formie scenek rodzajowych. 7.Techniki zamykania sprzedaży. -Presupozycje -Reguła wzajemności. -BATNA -Zasada konsekwencji. Moduł prowadzony w formie case study.

TRENER


FLOW GROUP-098Łukasz Kaca - Założyciel i zarządzający Flow Agro. Certyfikowany coach i trener. Z branżą Agro związany od 2008 roku. Przez kilka ostatnich lat kierownik sprzedaży w firmie Tornum Polska Sp. z o.o. specjalizującej się w tworzeniu systemów do suszenia i magazynowania ziarna.

Posiada wysokie kompetencje związane z perswazją, sprzedażą oraz odczytem ludzkich procesów myślowych i emocji za pomocą mowy ciała i mikroekspresji na podstawie wiedzy wywodzącej się od Paula Ekmana.

Realizuje warsztaty z wywierania wpływu, sprzedaży, zarządzania oraz odczytywania stanów emocjonalnych i procesów myślowych.

Z wykształcenia magister inżynier, ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku elektrotechnika ze specjalizacją z automatyki.


ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIA


KAROLINA WYSOCKAFLOW GROUP-016-kopia Koordynator ds. szkoleń tel. 690 019 460 k.wysocka@flowagro.pl ŁUKASZ KACA CEO FLOW AGRO/TRENER tel. 608 029 648 l.kaca@flowagro.pl Dołącz do grona zadowolonych klientów.

Default title